Проблеми със стартирането на услуга при клиент (РЕШЕНА)

Форум за проблеми, идеи и предложения свързани с Cooolbox

Проблеми със стартирането на услуга при клиент (РЕШЕНА)

Мнениеот tomov » Вто Ное 24, 2009 11:02 am

Здравейте, нов съм във форума. Регистрирах се единствено, за да изкажа разочерованието си от организацията на Coolbox.

Ще Ви разкажа подробно случая ми и да ще се надявам ако някой се колебае дали да избере този доставчик да успея да го разубедя, или поне да предупредя какво да очаква.

След дълго търсене и сравнение на доставчиците на Интернето в Пловдив реших, че това което Куулбокс предлага е наистина много добро, а и за добра цена. Четох доста във форума и видях че абонатите му са доволни от услугата, така че се убедих...

В четвъртък 12/11/2009 отидох директно в офиса им. Там много учтиво ми обясниха че моя адрес е в зоната им и че няма да има никакъв проблем до 10 дни да ми го прекарат. Обясни ми че до 3 дни ще ми се обади оператор, за да ми каже колко точно ще се забавят техниците и евентуално за кои ден ще могат да минат да го пуснат вкъщи. Обясни ми също че ако минат преди 15 число на месеца се заплаща целия месец, а ако минат след 15 число не се плаща този месец.

В понеделник 16/11/2009 към 17:00ч след като не получих обаждане реших да звънна аз и да видя какво става, а също така да помоля да ми включат и ТВ в пакета. Операторката много учтиво ми обясни, че в петък 20/11/2009 е предвидена инсталацията и че промяната от ДУО пакет на ТРИО пакет не променя датата на инсталацията. Предупреди ме че до петък техниците трябва да се свържат с мен за да уточним часа. През седмицата успях да поканя достатъчно народ вкъщи, за да види "супер якия интернет и кристалната ТВ".

След като до 17:00ч в петък никой не ми се обади, реших отново да звънна. Операторката съответно ми се извини и каза че поради възникнал технически проблем екипа не е успял да стигне до моя адрес, затова го отлагат за понеделник 23/11/2009.

Вчера 23/11/2009 отново се наложи да се обадя. Операторката, много учтиво ми обясни че ЕВЕНТУАЛНО СЛЕД 2 СЕДМИЦИ МОЖЕ да минат техниците за инсталацията. Как така до сега всичко беше наред и изведнъж удължават с две седмици срока??? Аз как мога да съм сигурен, че след това няма да кажат още 2 седмици и още 2...
Не ме дразни факта, че ви е нужно повече от месец, за да пуснете един оптичен кабел, а вашата НЕСЕРИОЗНОСТ, НЕКОРЕКТНОСТ и НЕХАБЕРИЕ!!!
tomov
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 9:44 am

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот dkadrev » Вто Ное 24, 2009 11:32 am

tomov написа:Здравейте, нов съм във форума. Регистрирах се единствено, за да изкажа разочерованието си от организацията на Coolbox.

Ще Ви разкажа подробно случая ми и да ще се надявам ако някой се колебае дали да избере този доставчик да успея да го разубедя, или поне да предупредя какво да очаква.

След дълго търсене и сравнение на доставчиците на Интернето в Пловдив реших, че това което Куулбокс предлага е наистина много добро, а и за добра цена. Четох доста във форума и видях че абонатите му са доволни от услугата, така че се убедих...

В четвъртък 12/11/2009 отидох директно в офиса им. Там много учтиво ми обясниха че моя адрес е в зоната им и че няма да има никакъв проблем до 10 дни да ми го прекарат. Обясни ми че до 3 дни ще ми се обади оператор, за да ми каже колко точно ще се забавят техниците и евентуално за кои ден ще могат да минат да го пуснат вкъщи. Обясни ми също че ако минат преди 15 число на месеца се заплаща целия месец, а ако минат след 15 число не се плаща този месец.

В понеделник 16/11/2009 към 17:00ч след като не получих обаждане реших да звънна аз и да видя какво става, а също така да помоля да ми включат и ТВ в пакета. Операторката много учтиво ми обясни, че в петък 20/11/2009 е предвидена инсталацията и че промяната от ДУО пакет на ТРИО пакет не променя датата на инсталацията. Предупреди ме че до петък техниците трябва да се свържат с мен за да уточним часа. През седмицата успях да поканя достатъчно народ вкъщи, за да види "супер якия интернет и кристалната ТВ".

След като до 17:00ч в петък никой не ми се обади, реших отново да звънна. Операторката съответно ми се извини и каза че поради възникнал технически проблем екипа не е успял да стигне до моя адрес, затова го отлагат за понеделник 23/11/2009.

Вчера 23/11/2009 отново се наложи да се обадя. Операторката, много учтиво ми обясни че ЕВЕНТУАЛНО СЛЕД 2 СЕДМИЦИ МОЖЕ да минат техниците за инсталацията. Как така до сега всичко беше наред и изведнъж удължават с две седмици срока??? Аз как мога да съм сигурен, че след това няма да кажат още 2 седмици и още 2...
Не ме дразни факта, че ви е нужно повече от месец, за да пуснете един оптичен кабел, а вашата НЕСЕРИОЗНОСТ, НЕКОРЕКТНОСТ и НЕХАБЕРИЕ!!!


Tomov,добре би било ако можеш да предположиш,че хората в офиса не биха могли винаги да знаят точно какви са им проблемите на техниците и чак след като разбереш истинската причина за проблема,тогава да плюеш наред.Толкова народ сме абонати и никой до сега не се е оплакал от такъв род проблеми.Не вярвам ти да си единствения.По скоро има проблем за който не предполагаш изобщо.Успех в чакането.
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 798
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот Geparda7472 » Вто Ное 24, 2009 12:30 pm

:rock: Тук съм съгласен със теб!!!Никъде няма къща без дим и проблем!!!Явно има за какво да се е забавили нещата,но и разбираемо е и твоята раздразнителност,след като ти се обещава,а не се изпълнява!!Така,че ако изчакаш малко или последния срок,който са ти дали за Интернет и телефон -НЯМА да съжаляваш!!!Незнам само какви са ти критериите за ТВ,защото там на този етап няма май да си доволен-като гледам какво си писал за"Кристалната картина"! ;)
Аватар
Geparda7472
 
Мнения: 460
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:46 pm

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот tomov » Вто Ное 24, 2009 12:31 pm

Dkadrev, благодаря за отговора...
Аз работя в сферата на ИТ. Напълно ми е известно, че технически проблеми възникват и че прекарването на оптичен кабел не е работа за 1 ден. Не мился, че аз съм човека, който трябва да "предполага" дали има проблем или не!!!
Фирмата е тази, която "предполага" времет, което и е нужно за инсталация. След като казват около 10 дни и че адреса влиза в зоната им, това значи че някои, много преди да се почне моя адрес е "предположил" и предвидил, че за изградена зона забавянето е 10 дни, "предположил" е че при опъването на кабел възникват проблеми: технически, климатични, социални...
Искрено се надявам аз да съм единствения, на който му се е случило нещо такова.
Всъщност има два варианта:
Или да не съм единствен и Coolbox да работи по този начин - несериозен и некоректен
Или да съм единствен, поради което си търся правата, защото не мисля че съм различен от всички останали клиенти на Coolbox, на които им е инсталирано в дадения срок!!!
tomov
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 9:44 am

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот Airfan » Вто Ное 24, 2009 12:56 pm

При мен лично винаги са идвали както са съобщавали, но в твоя случай вината им е, че не са те уведомили по телефона за проблемите, т.е. ти си щял да си чакаш ли чакаш.
Аватар
Airfan
 
Мнения: 624
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот hubbabubba » Вто Ное 24, 2009 5:30 pm

Здравейте, г-н Томов,

Адресът ви попада в зона на покритие. Кабелът ни обаче е на 30 м. от Вашата кооперация,
което налага допълнително прокопаване на канална мрежа, което сам знаете отнема малко повече време.

Дата за инсталация се насрочва едва тогава, когато сме сигурни, че оптичния кабел стига не в близост до сградата, а до дома на клиента, в случая Вашия дом. В системата ни нямате насрочена дата за инсталация, нито за 20.11., нито за 23.11.2009, единствено сме отрзаили коментар "за доокабеляване". Вашето недоволство е реазултат от неточност в комуникацията, за което сигурно и ние сме допринесли.

Точният ден и час за инсталация на услуга се определя между Вас и нашия локален координатор. Той ще ви потърси на посочения от Вас телефон.

Уверяваме ви че старанието, което полагаме, за да зарадваме нашите клинети е насочено и към Вас.
just take people and situations as they are
Аватар
hubbabubba
 
Мнения: 302
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 7:32 pm
Местоположение: Sofia

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот bkambarev » Вто Ное 24, 2009 6:00 pm

Г-н "tomov" и аз съм в сфератан IT бранша и бих ти препоръчал да почакаш да те включат, няма да съжаляваш !!!
Изображение
За всичко има отговор в http://www.Google.com !!
Аватар
bkambarev
 
Мнения: 266
Регистриран на: Вто Фев 03, 2009 11:25 pm
Местоположение: Пловдив

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот tomov » Сря Ное 25, 2009 9:11 am

hubbabubba, Благодаря ти за отговора. Ето такъв отговор може би очаквах да чуя от вашите оператори. А не всеки път като звънна да ми казват нова дата!!!
Единственото за което наистина бих помолил екипа на Coolbox е да каже дали това прекопаване наистина ще се осъществи в рамките на тези 2 седмици, или ще се забави... Имайки предвид че след 3-4 седмици почват празниците се опасявам да не остана без Интернет и ТВ до средата на другата година!!!
Повярвайте ми ако не бяха много позитивни мнения постнати в форума ви до сега да съм Ви теглил една нашенска и да съм си пуснал някой друг доставчик. Просто бих направил този компромис (мед вместо оптика) за сметка на точността на изпълнение.

Както Ви много добре знаете, първото впечатление е най-важно....

Благодаря и надявам се чакането да не се протака във времето и да опровегае очакванията.
tomov
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 9:44 am

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот tomov » Чет Дек 03, 2009 9:16 am

Здравейте отново,

Вече мога да се похваля чесъм пълноценен клиент на Cooolbox.

Искам да обясня на останалите във форума развръзката, за да не остане нещо скрито, а и също така да изявя благодарността си от наистина добре свършената работа на екипите на ITD и Cooolbox.

След последното съобщение от hubbabubba на следващия ден (ако не се лъжа) ми се обади човек от ИТД да ми обясни, че кабелът им минава през съседната улица и е трудно да намерят екип за да прокопае оставащото разстояние. Затова ми предложи да пуснат оптиката през съседния блок, което за мен няма никакво значение, стига да е легално и добре направено (100% проблем на Cooolbox естесвено). Дойде на следващия ден да огледа и миналия петък каза, че връзката е готова и че другия екип ще се обади в понеделник 30/11/09, за да се разберем кога да го инсталират вкъщи.
В понеделник ми се обадиха и се разбрахме за сряда 02/12/09 в 15:00ч., тъй като работя до 17:00ч, а исках да ги видя преди да си тръгнат. Момчетата минаха вчера свършиха си работата до към 16:20ч. и си тръгнаха. Остана един от тях специално да ме изчака и да ми предаде документите и т.н.
Искам отново да благодаря за добре свършената работа и доброто отношение... и от сега нататък... да се наслаждавам на супер бързия Интернет... и да ви безпокоя с въпросчета, ако възникнат.

Поздрави,

П.С. Момчето каза, че в пакета не влиза HDMI кабел и съответно не ми е оставяло.

П.П.С. Моля модераторите да променят заглавието на темата ако е нужно.
tomov
 
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 9:44 am

Re: НЕСЕРИОЗНОСТ = Coolbox

Мнениеот bkambarev » Чет Дек 03, 2009 2:34 pm

Ами само мога дати кажа честито и добре, че изчака няма да съжаляваш !!! :y: :y: :beer:
Изображение
За всичко има отговор в http://www.Google.com !!
Аватар
bkambarev
 
Мнения: 266
Регистриран на: Вто Фев 03, 2009 11:25 pm
Местоположение: Пловдив

Следваща

Назад към Общи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта