нов клиентски портал

Място за служебни съобщения, новини, промоции и др.

Re: нов клиентски портал

Мнениеот GH0STFACE » Съб Юли 02, 2016 3:39 pm

Няма нужда да го удължаваш, защото няма преференциална цена. Цената си е една и съща за всички.

Sent from my Leo toy using Tapatalk.
I gotta red bandana, wrapped arround the chrome .44
Аватар
GH0STFACE
 
Мнения: 358
Регистриран на: Пет Фев 20, 2009 11:34 pm
Местоположение: Пловдив

Re: нов клиентски портал

Мнениеот vladovan » Съб Юли 02, 2016 7:22 pm

Няма нужда да го удължаваш, защото няма преференциална цена. Цената си е една и съща за всички.

GH0STFACE, не съм сигурен че всичко ми е ясно, но на: https://www.cooolbox.bg/za-doma/cooolBox пише, че месечната такса при безсрочен договор е 36.90, а при 18 месечен договор - 29.90. Не ми е ясно какво ще стане след като изтече сегашния ми срочен договор (мързи ме да погледна кога ще стане) - ще стане безсрочен или автоматично ще се поднови? Досега съм си предплащал за много месеци напред на каса и ще е добре, ако мога да го правя от къщи (макар че касата е на 300 м. :D ).
Аватар
vladovan
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 6:49 am

Re: нов клиентски портал

Мнениеот GH0STFACE » Пон Юли 04, 2016 11:40 am

Моя договор вече от много отдавна изтече (18 месечен), таксата все още си ми е 29,90 лв и е безсрочен. Няма нужда да преподписваш.
I gotta red bandana, wrapped arround the chrome .44
Аватар
GH0STFACE
 
Мнения: 358
Регистриран на: Пет Фев 20, 2009 11:34 pm
Местоположение: Пловдив

Re: нов клиентски портал

Мнениеот vladovan » Пон Юли 04, 2016 11:55 am

GHOSTFACE, благодаря за отговорите. Въпросите ми бяха насочени към служителите на Cooolbox, така че ще чакам.
Аватар
vladovan
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 6:49 am

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Joy » Пон Юли 04, 2016 12:20 pm

vladovan написа:Искам да попитам, понеже не видях информация по този въпрос:
Възможно ли е през Му Cooolbox да се направи предплащане за 6 месеца и да се ползва 10% отстъпка?
Сетих се и още нещо - възможно ли е през My Cooolbox да се удължи срока на 18 месечен договор т.е. да се поднови договора след изтичането му?


Здравейте, @vladovan,

Към този момент все още не може да се предплаща през My Cooolbox, но сме помислили за това и се надяваме да бъде въведено като функционалност на следващ етап.
Относно договора, след изтичане на срочния ви договор, той автоматично става безсрочен, като месечната такса от 29.90 се запазва :)
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 267
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот AlBundy » Пон Юли 04, 2016 7:52 pm

Резултат от теста на новият портал:

Не си платих месеца умишлено. Резултата днес услугата е блокирана.

1. Зареждането на портала е изключително бавно заради многото външни връзки, които се логично не се зареждат заедно с разрешения cooolbox.bg

2. На телевизора нищо не е както трябва. Всичко е недовършено.

3. Активацията за 24 часа работи сравнително бързо.

4. Плащане:

Маркирам си фактурата за плащане и ме праща към Борика. Плащам с първата попаднала ми карта, която обаче не е активирана за плащане в нета. Получавам отказ от банката за транзакцията. Същото би се получило и при малка грешка във въвеждане на номера на картата, валидност и т.н. ОК - стават грешки. Връщам се на сайта на търговеца и изненада:

Фактурите ми седят в "процес на плащане". ( В момента вече са на статус за плащане, може би с 30 мин таймаут) -- да ама не чети надолу!!!!!!!.
Излишно голям е този таймаут.

Така. Гадните изненади тепърва започват:) Връщам се на плащане и ми седи сума за плащане. Плащам с другата карта, която е оторизирана, като бъркам една цифра. Борика ме дропва - връщам се в портала, плащам отново вече без да бъркам - всичко е ОК. Сметката е платена, но е платена новата фактура :) мтелски момера :mrgreen:
Лошото е, че фактурата в червено все още не може да бъде платена, защото е в "процес на плащане"!!!!!

Ще изчакам да премине този "процес на плащане", защото наистина искам да си платя фактурата, но порталът все още не ми позволява!
no pain, no pain
Аватар
AlBundy
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 3:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: нов клиентски портал

Мнениеот AlBundy » Пон Юли 04, 2016 8:23 pm

Вече може да се плати. Намалете го този таймаут. Досадно дълъг е.
no pain, no pain
Аватар
AlBundy
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 3:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Joy » Сря Юли 06, 2016 9:10 am

Здравейте, @AlBundy,

Действително е заложено време от 30 минути за обработка на плащането, като това е оптимален интервал от време, съобразен със спецификата на системите, процеса на комуникация между тях и всички необходими за това проверки, които се случват при осъществяване на операцията. След многократни тестове сме установили, че по-кратък интервал за обработка на плащанията би бил потенциален източник на проблеми.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 267
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот AlBundy » Пет Юли 08, 2016 11:11 pm

Да. Така е. :)
no pain, no pain
Аватар
AlBundy
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 3:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: нов клиентски портал

Мнениеот plameni » Пет Окт 14, 2016 12:57 pm

Помислете дали не е удачно, да се добави възможност за показване, при необходимост, на WiFi-паролата на вашето устройство...
Както и текущия публичен IP-адрес.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

ПредишнаСледваща

Назад към COOОLBOX новинки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 0 госта

cron