Плащане на телефон при предплатен абонамент

Voice over IP - Интернет телефония

Плащане на телефон при предплатен абонамент

Мнениеот acunt » Чет Фев 07, 2013 7:09 pm

Реших да пиша и тук за моя проблем след като не можах да го реша по телефон и имейл. Направо прилагам имейла:

Привет,

Пиша ви относно плащането на сметката за телефон при предплатен абонамент. В последните фактури, които получих, виждам че се начислява неустойка за неплатените телефонни разговори. Откакто съм ваш клиент (май 2009), сметките ми за телефон винаги са били незначителни и съм ги плащал при предплащането на следващия абонамент. Но сега (след последното предплащане през август 2012) ми се начислява неустойка за неплатените разговори.

От центъра за обслужване на клиенти (Таня Иванова) ми обясниха, че лихвите си текат и нищо не може да се направи, защото има такова задължение.

Спомних си, че във форума ви съм срещал този въпрос:

Ако съм предплатил месечните си такси, трябва ли всеки месец да плащам телефонните сметки?
Не. При предплащане на месечните такси се определя сума, до която сметките за телефонни разговори се натрупват без санкции за клиента. Обикновено тази сума е равна на два пъти кредитния лимит. Ако тази сума бъде достигната, трябва да погасите натрупаните фактури, в противен случай изходящите телефонни обаждания ще бъдат прекъснати.


Валидно ли е още това правило? Ако е, защо ми се начислява неустойка? Ако не е, бихте ли ме информирали за правилото, което го е заменило?

Благодаря ви и приятен ден.


От 5-ти наобед, когато говорих с Таня Иванова и пратих имейла до инфо@кууулбокс, са минали 3 дни - разумен срок някой да ми отговори.

Какво следва?
acunt
 
Мнения: 4
Регистриран на: Сря Юни 10, 2009 10:28 am

Re: Плащане на телефон при предплатен абонамент

Мнениеот tedet » Пон Фев 11, 2013 11:33 am

Здравейте, както Ви уведомихме и по телефона, ще Ви информираме тук и по телефона за начина, по който ще процедираме занапред. :)
tedet
 
Мнения: 300
Регистриран на: Съб Фев 07, 2009 7:13 pm
Местоположение: Sofia

Re: Плащане на телефон при предплатен абонамент

Мнениеот pmhawk » Пон Фев 11, 2013 6:18 pm

Нормално е като си осъществил телефонни разговори през изминал месец те да се заплатят до определена дата. Да вземем една от тарифите на мобилните оператори без месечна такса, заплащаш в срок задължително това което си консумирал. Би било разумно да се добави опция "депозит по телефонна услуга" и ако очакваш осъществяване на разговори при предплатени напред във времето месечни такси да се направи някакъв депозит и при евентуалното му изчерпване да се информира клиента за това при определена сума преди пълното му изчерпване :)
pmhawk
 
Мнения: 142
Регистриран на: Пет Юни 18, 2010 11:58 pm

Re: Плащане на телефон при предплатен абонамент

Мнениеот acunt » Сря Фев 27, 2013 1:03 pm

@pmhawk Мобилните оператори не са добра база за сравнение. При мобилния оператор нямам депозит от около 300 лв. (предплатен троен пакет за една година). Естествено cooolbox сами си определят фирмените политики и така отношението към клиентите. Беше хубав жест, че не изискваха да си плащам всеки месец дребните суми за разговори.

Преминах от евроком, с чийто услуги нямах технически проблеми ползвайки ги повече от 10 години, на cooolbox, защото ми беше омръзнало да се срещам със сърдити и неразбиращи от работата си лелки в офисите им, а вкъщи хората им да правят поразии при всяко посещение. Разбира се по-високото качество на услугите на cooolbox също беше фактор. Но съм сигурен, че ако комуникацията, когато заявявах услугата, беше като в евроком, скоростта на интернета и качеството на ТВ картината щеше да е без значение.

Цялостната услуга включва и обслужването на клиента. От самото начало ми прави впечатление колко приветливо и професионално се държат служителите на cooolbox - било по телефона, в техния офис или вкъщи.

Общуването ми с Ваня Иванова беше на ниво евроком или бтк - отказ за съдействие; мрънкане, че нищо не може да се направи; и намеци, че поради ниския материален интерес проблемът ми не е важен.

По тази причина аз се чувствам лично обиден от отношението на компанията демонстрирано от конкретния служител. Не помага и това, че преди две седмици трябваше да стане ясно становището на ръководството относно новата процедура, която ще замени невалидната, на която съм се позовал в началото на тази тема.

Все пак трябва да отбележа, че в последния разговор служителят ме успокои, че няма да дължа наказателна лихва върху неплатените разговори натрупани до момента. Отново, демонстрация на добронамереното отношене типично за компанията, на което сме свикнали.
acunt
 
Мнения: 4
Регистриран на: Сря Юни 10, 2009 10:28 am

Re: Плащане на телефон при предплатен абонамент

Мнениеот tedet » Сря Фев 27, 2013 7:25 pm

Здравейте отново. Искам да Ви уверя, че не сме забравили за поставения от Вас въпрос и Ви благодарим, че го повдигнахте. На този етап мога само да кажа, че написаното от колежката през 2009-та вече не е актуално, тъй като става дума за ръчна работа, което от своя страна е предпоставка за допускане на грешки (тъй като и броят на нашите клиенти се е повишил).
Казусът е ескалиран до мениджмънта на компанията и вече е обсъждан, като сме изпратили и запитване до фирмата, която поддържа нашата ERP система за разработване на такава функционалност. В момента чакаме тяхното становище по какъв начин и в какъв срок може да се реализира такова решение, което да е в полза на Вас и останалите клиенти, които предпочитат да предплащат абонамента си.
Когато имаме ясен план ще Ви информирам отново по телефона. :)
tedet
 
Мнения: 300
Регистриран на: Съб Фев 07, 2009 7:13 pm
Местоположение: Sofia


Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron