Страница 1 от 1

Липса на достъп до детайлизирана информация

МнениеПубликувано на: Сря Фев 22, 2012 11:10 pm
от plameni
Съгласно Правилата, регистрирам заявка за съпорт:

В момента ползвам услуги съгласно Договор C-CB-PL-953964-06076 от 9 Януари 2012 г.
В портала http://my.cooolbox.bg не намирам информация за периода 10 - 31 Януари 2012 г.

Cordier, ще се радвам ако съдействате да получа по електронна поща детайлизирана справка за периода, както и ако е възможно детайлизирана информация по Договор C-CB-PL-953964-01223

Re: Липса на достъп до детайлизирана информация

МнениеПубликувано на: Чет Фев 23, 2012 10:15 pm
от cordier
plameni написа:Съгласно Правилата, регистрирам заявка за съпорт:

В момента ползвам услуги съгласно Договор C-CB-PL-953964-06076 от 9 Януари 2012 г.
В портала http://my.cooolbox.bg не намирам информация за периода 10 - 31 Януари 2012 г.

Cordier, ще се радвам ако съдействате да получа по електронна поща детайлизирана справка за периода, както и ако е възможно детайлизирана информация по Договор C-CB-PL-953964-01223

Здравейте,
Системата отчита единствено проведени разговори, като към новия ви акаунт в периода 10-31 януари има само едно набиране към мобилен телефон 3598******29, като отсрещната страна не е отговорила, съответно разговор не е таксуван. Затова и не виждате нищо за този период.
По стария ви акаунт C-CB-PL-953964-01223 ще мога да ви изпратя детайлната информация утре на лично съобщение или избран мейл - моля посочете за какъв период назад предпочитате да получите справка.
Поздрави!

Re: Липса на достъп до детайлизирана информация

МнениеПубликувано на: Пет Фев 24, 2012 1:12 am
от Airfan
Колегите програмисти да се вземат в ръце и да създадат свързани акаунти. Безумие е при всяко преподписване да ти изчезва статистиката, още повече ако ползваш един и същи телефонен номер. :fubar:

Re: Липса на достъп до детайлизирана информация

МнениеПубликувано на: Пет Фев 24, 2012 6:01 pm
от cordier
Освен уточнението за периода 10-31.01.2012, допълнителната справка за акаунт по дог-р C-CB-PL-953964-01223 е изпратена по e-mail за контакт посочен от plameni.

Във връзка с невъзможността да се проверяват стари справки след преподписване на договор - напомням на всички, че можете да го направите и преди да изтече услугата, включително да изтеглите файл с детайлизираната справка на компютъра си за личен архив, за да можете да преглеждате повторно информацията, след като акаунта е вече спрян.

Заявката е изпълнена и темата се закрива.