Липса на достъп до стари сметки

Voice over IP - Интернет телефония

Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот plameni » Пон Фев 20, 2012 10:50 pm

Съгласно Правилата, регистрирам заявка за съпорт:

Откакто ползвам услугите на ITD, съм проверявал детайлизираните справки за проведените разговори през този адрес:
http://clients.itdnet.net/clients_fix_login.php
Вчера (19.02.2012) с изненада установих, че не мога да се лог-на. Поисках от съпорта лог-ин за http://my.cooolbox.bg
След влизане в системата видях, че мога да прегледам проведените телефонни разговори само за текущия месец (Февруари).

Не ми е известно дали проблемът засяга само мен или всички подписали нов договор.

Уважаеми служители на ITD, бих искал или да възстановите достъпа ми до сайта itdnet.net, или да добавите справките за всички услуги ползвани от мен, откакто съм ваш абонат в портала my.cooolbox.bg
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот cordier » Пон Фев 20, 2012 11:37 pm

Здравейте,
Достъпът през различните портали се свързва с един и същ сървър, който отчита информацията според въведеното име и парола и не зависи от типа потребител. Ще проверим сигнала и ще се свържем с вас в рамките на утрешния ден за уточнение или становище.
Поздрави!
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот Ilves » Вто Фев 21, 2012 12:09 am

Има май връзка с това, че са правени промени по договора (или е регистриран нов договор) — при мен излизат от септември 2011 г. насам, а съм абонат от септември 2010-а. От септември 2011 г., след изтичането на 1-годишния срок, съм включил допълнителни приемници и вероятно по някакъв начин договорът е пребразуван в нов. Интересното обаче е, че фактурите излизат от самото начало. Вероятно става въпрос за неправилно построена заявка към базата данни що се отнася до телефонните разговори, която ограничава подробностите до активния договор.
Ilves
 
Мнения: 228
Регистриран на: Пон Авг 23, 2010 4:29 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот plameni » Вто Фев 21, 2012 12:39 am

Ilves написа:. . . Вероятно става въпрос за неправилно построена заявка към базата данни що се отнася до телефонните разговори, която ограничава подробностите до активния договор.

Май е изключително неправилна тази заявка, защото новият ми Договор е от 9 Януари, а аз виждам детайли за разговорите след 1-ви Февруари.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот Ilves » Вто Фев 21, 2012 1:40 am

Явно януари ти е останал "захапан" към стария договор. Както и да е, мисълта ми беше, че проблемът не е, че вече се показва единствено текущия месец, а в друго.
Ilves
 
Мнения: 228
Регистриран на: Пон Авг 23, 2010 4:29 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот cordier » Вто Фев 21, 2012 9:24 pm

Здравейте,
За съжаление към момента не мога да дам точна информация, колегите от Voice все още проучват въпроса. Единственото, което мога да кажа, е че както може би сте се досетили, причината е спирането на единия акаунт и стартиране на нов. Доколко това е счетено от билинга и voice сървъра като миграция или закриване и откриване на акаунт, не мога да кажа засега.
Ще имам точно становище утре. Извинявам се за забавянето.
Поздрави!
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот plameni » Вто Фев 21, 2012 11:10 pm

Благодаря за информацията.
По-добре късно, отколкото още по-късно ;)
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот cordier » Сря Фев 22, 2012 9:05 pm

Здравейте, последно това е и отговора след проверката - при прекратяване на старата ви услуга, това не се третира като миграция, както е например за бизнес клиентите, а като закриване на акаунт в билинга. Оттам и невъзможността да се проверяват стари сметки. Въпреки желанието ни да помогнем, линк между стария и новия rate план създава конфликт за билинга и не е възможно.
При преминаване към друга домашна услуга няма да можете да проверявате онлайн разпечатките за разговори по предходния си договор.
Поздрави!
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот plameni » Сря Фев 22, 2012 10:03 pm

Организационно-програмистко безсилие . . . пълно с недомислици . . .

В момента отново нарушавате Общите условия. Този път:

1. Като не ми предоставяте детайлизирана сметка в електронен вид за ползваните от мен услуги.

2. Не ми предоставяте услуга в условията на равнопоставеност и прозрачност.
Бях ли уведомен при подписване на новия договор за това, че няма да имам достъп до предишна информация?

3. Създавате предимства за отделни ПОТРЕБИТЕЛИ или група от тях.
cordier написа:това не се третира като миграция, както е например за бизнес клиентите, а като закриване на акаунт в билинга.


Възнамерявате ли изобщо да спазвате Общите условия?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Липса на достъп до стари сметки

Мнениеот cordier » Сря Фев 22, 2012 10:50 pm

Мога да разбера недоволството ви като потребител, но препратките не са състоятелни.
plameni написа:Организационно-програмистко безсилие . . . пълно с недомислици . . .

В момента отново нарушавате Общите условия. Този път:

1. Като не ми предоставяте детайлизирана сметка в електронен вид за ползваните от мен услуги.

Къде в Общите условия пише, че трябва да предоставяме тези детайлизирани сметки за услуги, които вече не ползвате? Договорът ви за старата услуга е прекратен, при цялото ми желание да помогна, не мога да се съглася с подобно отношение.

plameni написа:2. Не ми предоставяте услуга в условията на равнопоставеност и прозрачност.
Бях ли уведомен при подписване на новия договор за това, че няма да имам достъп до предишна информация?

Както и при предходната точка - какво значи предишна информация? Предишна информация по текуща ползвана услуга - да, досега сте имали по старата докато е бил активен договора за нея, ще имате и по новата при същото условие. С прекратяването на договора ви, отпада и задължението ни да ви предоставяме предишна информация за предишно ползваната услуга.

plameni написа:3. Създавате предимства за отделни ПОТРЕБИТЕЛИ или група от тях.
cordier написа:това не се третира като миграция, както е например за бизнес клиентите, а като закриване на акаунт в билинга.

Възнамерявате ли изобщо да спазвате Общите условия?

Да, възнамеряваме. Корпоративните клиенти в зависимост от вида на услугата и само при определени условия, когато услугата го предвижда могат да направят ъпгрейд на тарифния си план, при което е възможно не прекратяване, а анексиране на договора, съответно този тарифен план се залага като преконфигурация, а не прекратяване на услугата в билинга. Винаги обаче, когато е налице прекратяване на договора, то е свързано със закриване на съществуващата услуга и откриване на нова, от което както и във връзка с юридическото прекратяване на договора, следва че не можете да имате претенции спрямо предоставяне на съпъстстващи услуги или допълнителна информация за потреблението, отнесено към прекратени такива, освен в случаите на изричен административен акт на компетентните органи.

Пак казвам - принципно мога да разбера искането ви, дори да се съглася и лично моя задача би била да съдействам за решаване на въпроса в посока работа за предоставяне на такова удобство за достъп до стара информация без оглед на статуса на договора и услугата. Начина за водене на разговор от последните два поста обаче досега не е донесъл полза на никого в цялата история на комуникацията между двете страни.

Състезанието за защита на принципна позиция не е технически проблем, имате становище по сигнала и тази тема се заключва.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm


Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron