Страница 6 от 6

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Нед Мар 16, 2014 6:20 pm
от plameni
plameni написа:Пон 22 Октомври, 2012 16:28
cordier написа:Съвсем не сме забравили, неприятно е че се бави така, но има програмисти, които работят по кода в момента с цел цялостно подобрение на качеството на услугата и тази функционалност е планирана. По-добре късно, но качествено.


Вто 20 Август, 2013 12:08
tedet написа:Здравейте, plameni. Върнах се вече и препращам въпроса Ви към техническите ни лица. Когато имаме становище ще Ви информирам.


Да попитам, ей така наивно, докъде докараха кода програмистите и становището техническите лица? :worried:


март 2014
Уважаеми администратори, модератори, програмисти, технически, търговски и административни лица и други "зелени човечета",

Кога ще намерите решение на проблеми поставени през вече далечната 2011-а година?
Колко време ви е необходимо, за да формирате становището си?
Кога ще приключите с писането на кода?
Кога се очаква да започнете да спазвате написаните от самите вас Общи условия?

Мълчаливото ви поведение и подминаване на конкретни въпроси е повече от срамно

:puke:

ПП: Извинявайте, ако сте останали с погрешното впечатление, че съм ви обърнал гръб...

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Нед Мар 16, 2014 8:36 pm
от Prometheus
Здравейте @plameni,

моля да ни извините за липсата на отговор. Отправили сме запитване към Техническият ни отдел и очакваме обратна връзка от тях. Ще Ви уведомим веднага щом получим повече информация.

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Нед Мар 16, 2014 10:21 pm
от plameni
Открийте разликите:

Вто 20 Август, 2013 12:08
tedet написа:Здравейте, plameni. Върнах се вече и препращам въпроса Ви към техническите ни лица. Когато имаме становище ще Ви информирам.


Нед 16 Март, 2014 19:36
Prometheus написа:Здравейте @plameni,
моля да ни извините за липсата на отговор. Отправили сме запитване към Техническият ни отдел и очакваме обратна връзка от тях. Ще Ви уведомим веднага щом получим повече информация.

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Вто Апр 01, 2014 12:35 am
от plameni
Prometheus написа:Ще Ви уведомим веднага щом получим повече информация.

Измина половин месец... повече от десет работни дни.
Някакви изгледи за скорошно становище или информация?

ПП: Днес е перфектен ден да ми отговорите каквото и да е...
Винаги може да мине за първоаприлска шега

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Чет Апр 03, 2014 11:52 am
от Prometheus
Здравейте @plameni,

Моля още веднъж да приемете искрените ни извинения за закъснелия отговор. Напълно разбираме, че е недопустимо решаването на този казус да отнеме толкова време на компания като Cooolbox. Уверяваме Ви, че в бъдеще ще се постараем да реагираме максимално бързо на отправените запитвания и проблеми към нас.

Във връзка с това имаме удоволствието да Ви уведомим, че считано от 1.05.2014 г. функцията за пренасочване на повикване (Call forward) чрез избиране на код ще бъде активна като част от телефонната Ви услуга. Ще Ви уведомим допълнително за кода, който е нужно да се избере, за да се пренасочи обаждането.

Още веднъж Ви благодарим за проявеното разбиране и търпение.

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Чет Май 01, 2014 10:06 am
от shtip
Здравейте,
Услугата пренасочване с код вече е активна и може да я тествате.
Кодовете са следните:
- За активиране на пренасочването набирате *21* ,след което се набира номера, към който искате да пренасочвате обаждането, последвано от #.
Например: *21*0888123456# или *21*00359888123456#
- За деактивиране на пренасочването се набира *21#
Моля, имайте впредвид, че към момента пренасочването към номера на Globul не работи, тъй като имат проблем в мрежата ,за който са потвърдили и работят по остраняването му.

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Чет Май 01, 2014 4:34 pm
от plameni
Доживяхме...

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Чет Май 01, 2014 7:38 pm
от plameni
shtip написа:...Моля, имайте впредвид, че към момента пренасочването към номера на Globul не работи, тъй като имат проблем в мрежата ,за който са потвърдили и работят по остраняването му.


Проблемът е наличен и при пренесени към други оператори номера от Globul.

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Чет Юли 17, 2014 6:48 pm
от plameni
Не ми е известно от кога точно, но този проблем вече е отстранен!

:up:

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

МнениеПубликувано на: Пет Юли 18, 2014 9:18 am
от shtip
:up:
:)