Допълнителни екстри към телефонната услуга

Voice over IP - Интернет телефония

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Нед Мар 16, 2014 6:20 pm

plameni написа:Пон 22 Октомври, 2012 16:28
cordier написа:Съвсем не сме забравили, неприятно е че се бави така, но има програмисти, които работят по кода в момента с цел цялостно подобрение на качеството на услугата и тази функционалност е планирана. По-добре късно, но качествено.


Вто 20 Август, 2013 12:08
tedet написа:Здравейте, plameni. Върнах се вече и препращам въпроса Ви към техническите ни лица. Когато имаме становище ще Ви информирам.


Да попитам, ей така наивно, докъде докараха кода програмистите и становището техническите лица? :worried:


март 2014
Уважаеми администратори, модератори, програмисти, технически, търговски и административни лица и други "зелени човечета",

Кога ще намерите решение на проблеми поставени през вече далечната 2011-а година?
Колко време ви е необходимо, за да формирате становището си?
Кога ще приключите с писането на кода?
Кога се очаква да започнете да спазвате написаните от самите вас Общи условия?

Мълчаливото ви поведение и подминаване на конкретни въпроси е повече от срамно

:puke:

ПП: Извинявайте, ако сте останали с погрешното впечатление, че съм ви обърнал гръб...
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот Prometheus » Нед Мар 16, 2014 8:36 pm

Здравейте @plameni,

моля да ни извините за липсата на отговор. Отправили сме запитване към Техническият ни отдел и очакваме обратна връзка от тях. Ще Ви уведомим веднага щом получим повече информация.
Аватар
Prometheus
Модератор
 
Мнения: 109
Регистриран на: Чет Фев 13, 2014 9:15 am

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Нед Мар 16, 2014 10:21 pm

Открийте разликите:

Вто 20 Август, 2013 12:08
tedet написа:Здравейте, plameni. Върнах се вече и препращам въпроса Ви към техническите ни лица. Когато имаме становище ще Ви информирам.


Нед 16 Март, 2014 19:36
Prometheus написа:Здравейте @plameni,
моля да ни извините за липсата на отговор. Отправили сме запитване към Техническият ни отдел и очакваме обратна връзка от тях. Ще Ви уведомим веднага щом получим повече информация.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Вто Апр 01, 2014 12:35 am

Prometheus написа:Ще Ви уведомим веднага щом получим повече информация.

Измина половин месец... повече от десет работни дни.
Някакви изгледи за скорошно становище или информация?

ПП: Днес е перфектен ден да ми отговорите каквото и да е...
Винаги може да мине за първоаприлска шега
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот Prometheus » Чет Апр 03, 2014 11:52 am

Здравейте @plameni,

Моля още веднъж да приемете искрените ни извинения за закъснелия отговор. Напълно разбираме, че е недопустимо решаването на този казус да отнеме толкова време на компания като Cooolbox. Уверяваме Ви, че в бъдеще ще се постараем да реагираме максимално бързо на отправените запитвания и проблеми към нас.

Във връзка с това имаме удоволствието да Ви уведомим, че считано от 1.05.2014 г. функцията за пренасочване на повикване (Call forward) чрез избиране на код ще бъде активна като част от телефонната Ви услуга. Ще Ви уведомим допълнително за кода, който е нужно да се избере, за да се пренасочи обаждането.

Още веднъж Ви благодарим за проявеното разбиране и търпение.
Аватар
Prometheus
Модератор
 
Мнения: 109
Регистриран на: Чет Фев 13, 2014 9:15 am

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот shtip » Чет Май 01, 2014 10:06 am

Здравейте,
Услугата пренасочване с код вече е активна и може да я тествате.
Кодовете са следните:
- За активиране на пренасочването набирате *21* ,след което се набира номера, към който искате да пренасочвате обаждането, последвано от #.
Например: *21*0888123456# или *21*00359888123456#
- За деактивиране на пренасочването се набира *21#
Моля, имайте впредвид, че към момента пренасочването към номера на Globul не работи, тъй като имат проблем в мрежата ,за който са потвърдили и работят по остраняването му.
shtip
Модератор
 
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 10:39 am

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Чет Май 01, 2014 4:34 pm

Доживяхме...
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Чет Май 01, 2014 7:38 pm

shtip написа:...Моля, имайте впредвид, че към момента пренасочването към номера на Globul не работи, тъй като имат проблем в мрежата ,за който са потвърдили и работят по остраняването му.


Проблемът е наличен и при пренесени към други оператори номера от Globul.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Чет Юли 17, 2014 6:48 pm

Не ми е известно от кога точно, но този проблем вече е отстранен!

:up:
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот shtip » Пет Юли 18, 2014 9:18 am

:up:
:)
shtip
Модератор
 
Мнения: 28
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 10:39 am

Предишна

Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron