Допълнителни екстри към телефонната услуга

Voice over IP - Интернет телефония

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот cordier » Пон Окт 22, 2012 5:28 pm

Съвсем не сме забравили, неприятно е че се бави така, но има програмисти, които работят по кода в момента с цел цялостно подобрение на качеството на услугата и тази функционалност е планирана. По-добре късно, но качествено.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Пон Окт 22, 2012 7:54 pm

cordier написа:Съвсем не сме забравили, неприятно е че се бави така, но има програмисти, които работят по кода в момента с цел цялостно подобрение на качеството на услугата и тази функционалност е планирана. По-добре късно, но качествено.


Все забравям, че когато стане въпрос за писане на код, при вас нещата се влачат с години . . .
Вече мина една. Що пък да не изчакам още една-две |-)
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Пет Фев 22, 2013 10:33 pm

Докога ще продължавате да нарушавате "Общите условия"?


Какви са причините все още да не можем да ползваме специфицираната от самите вас функционалност?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот tedet » Пон Фев 25, 2013 6:56 pm

Здравейте, plameni! Тази функционалност все още се разработва, като планираме да бъде имплементирана в клиентския интерфейс my.cooolbox.bg. Докато това стане факт, пренасочването на повиквания може да се прави като се свържете с нас и заявите желанието си за това.
tedet
 
Мнения: 300
Регистриран на: Съб Фев 07, 2009 7:13 pm
Местоположение: Sofia

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Пон Фев 25, 2013 7:58 pm

tedet написа:Здравейте, plameni! Тази функционалност все още се разработва, като планираме да бъде имплементирана в клиентския интерфейс my.cooolbox.bg. Докато това стане факт, пренасочването на повиквания може да се прави като се свържете с нас и заявите желанието си за това.

Това е абсолютно несериозно и не знам как да го класифицирам по друг начин, освен като гавра... :fubar:

Вто 6 Декември, 2011 16:35
Защо трябва да подавам заявка към СС, след като в "Общите условия" ясно пише:
16.7. „АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК” АД осигурява на потребителите си възможност да активират по достъпен начин и безвъзмездно услугата “пренасочване на повикването” (Call forward) чрез избиране на код.

КОГА ще изпълните задълженията си?
Защо трябва да ви напомням какво пише в т. 1.2
1.2. Тези Общи условия са задължителни за “АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК” АД и ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и са неразделна част от индивидуалния договор, сключен между тях.

Поне прочетохте ли темата отначало?

Изключително трудно се въздържам да напиша по-задълбочен коментар, защото рискувам тонът ми да бъде възприет като обиден.

И пак ще попитам:
Докога ще продължавате да нарушавате "Общите условия"?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Пон Мар 11, 2013 9:48 pm

Пон 22 Октомври, 2012 16:28
cordier написа:. . . има програмисти, които работят по кода . . .

Колко реда код написаха за пет месеца?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Сря Апр 03, 2013 6:00 pm

tedet написа:...Тази функционалност все още се разработва, като планираме да бъде имплементирана в клиентския интерфейс my.cooolbox.bg.

Това означава ли, че клиентите на услугата CooolTEL трябва задължително да си осигурят достъп до интернет, за да могат да ползват тази функционалност (когато тръгне след неопределен период от време)?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Пет Апр 26, 2013 9:49 pm

Чета в един друг форум:
tedet написа:Към момента обсъждаме няколко основни идеи за нововъведения в телефонните услуги, но не можем да се ангажираме с конкретни срокове за тяхното имплементиране, тъй като е необходимо всяка промяна да се обезпечи технически, а и правно.

и се сетих отново да попитам:
Докога ще продължавате да нарушавате "Общите условия"?

Интересен двоен стандарт показвате - абсолютна принципност по отношение на телевизионните канали и пълно безхаберие към допълнителните услуги на телефонията, задължение което на всичко отгоре сами сте си вменили.
Колко години ви трябват, за да имплементирате нещо, което е трябвало да бъде налично още от самото начало на предлагане на услугата?

Ще имплементирате, значи . . .
Как хубаво го беше казал капитан Илия Буревестников (мир на праха му):
- Мислиме да реализираме и "Тайната вечеря"!
- А, да реализирате?!
- Да!
- Да!
- Сега не се казва "да скова кочина", сега се казва "да реализирам кочина"!
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Съб Юли 27, 2013 1:56 pm

Изминаха поредните три месеца без видим резултат.
@tedet, някое отговорно лице ще даде ли смислено обяснение?

Да не се окаже, че цялата работа е като случката с пренареждането на каналите?
hubbabubba написа:... на хартия имаше пренареждане, но такава функционалност никога не се появи. Колегите от Вестител няма да я закупят и да инвестират пари в нея. След като това стана ясно, единственото решение е да си я направим сами, това и правим в момента.

Да не би да сте закупили лиценза за VOIP без тази функционалност и сега да се чудите как да я имплементирате?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Чет Авг 08, 2013 10:54 am

Докога по тази тема ще мълчите като комунисти на разпит?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1142
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

ПредишнаСледваща

Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта