Допълнителни екстри към телефонната услуга

Voice over IP - Интернет телефония

Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Чет Окт 20, 2011 6:15 pm

Предлагате ли по подобие на другите телеком оператори, допълнителни екстри към телефонната услуга от типа на:
    - незабавно пренасочване на повикванията;
    - пренасочване на повикванията при сигнал заето;
    - пренасочване на повикванията при n-то позвъняване;
    - чакащо повикване;
    - тристранна конферентна връзка;
    - забрана на CLIR;
    - различни видове ограничаване на изходящите повиквания;
    - напомнящо повикване
    - директно повикване;
и т.н.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот glazarov » Чет Окт 27, 2011 2:10 pm

Здравейте,
- незабавно пренасочване на повикванията;
предлага се при заявка от клиента
- пренасочване на повикванията при сигнал заето;
не се предлага
- пренасочване на повикванията при n-то позвъняване;
не се предлага
- чакащо повикване;
предлага се по подразбиране
(за всички кулбокс клиенти които използват телефонната услуга през устройството предоставено от нас)
- тристранна конферентна връзка;
не се предлага
- забрана на CLIR;
(предполагам че става дума за активиране на CLIR (скриване на номера))
предлага се както постоянно така и за всяко повикване - инструкций има във форума, както и на Q&A страницата.
- различни видове ограничаване на изходящите повиквания;
ограничаване на повикванията се предлага само след попълване на бланка за ограничаване на разговорите към групи дестинаций (пр. градски, междуградски, мобилни и международни)
- напомнящо повикване
не се предлага
- директно повикване
не се предлага

Поздрави
Аватар
glazarov
 
Мнения: 18
Регистриран на: Пет Апр 15, 2011 6:31 am

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Пет Окт 28, 2011 12:29 am

glazarov написа:- незабавно пренасочване на повикванията;
предлага се при заявка от клиента

Как се прави заявката? Има ли ограничение за брой заявки на денонощие?

glazarov написа:- чакащо повикване;
предлага се по подразбиране
(за всички кулбокс клиенти които използват телефонната услуга през устройството предоставено от нас)

Има ли възможност за деактивиране/повторно активиране на функцията?

glazarov написа:- забрана на CLIR;
(предполагам че става дума за активиране на CLIR (скриване на номера))
предлага се както постоянно така и за всяко повикване - инструкций има във форума, както и на Q&A страницата.

Моля, дайте линк към инструкциите

glazarov написа:- различни видове ограничаване на изходящите повиквания;
ограничаване на повикванията се предлага само след попълване на бланка за ограничаване на разговорите към групи дестинаций (пр. градски, междуградски, мобилни и международни)

Има ли възможност да се активира в почивните дни?

glazarov написа:- пренасочване на повикванията при сигнал заето;
не се предлага
- пренасочване на повикванията при n-то позвъняване;
не се предлага
- тристранна конферентна връзка;
не се предлага
- напомнящо повикване
не се предлага
- директно повикване
не се предлага


Прегледайте пак отговорите, които давате и ги сравнете с написаното на тази страница на постоянно оплюваното БТК. Сравнете го дори с предлаганото от Вестител, когото непрекъснато дъвчем за функционалността на телевизионната услуга. Ако държите, ще поместя линкове и от други телеком оператори.

Защо предпочитате да ангажирате квалифициран персонал с неща, които могат да се вършат самостоятелно от клиентите с натискането на 3-4-5 бутона?
Вие всъщност съвременна телекомуникационна компания ли сте?

Чудя се за чий Хикс сте написали в Общите условия следното:
2.1.2. “АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК” АД може да предоставя на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ заедно с обществената телефонна услуга и някоя от следните услуги:
2.1.2.3. следните допълнителни услуги: „идентификация на линията на викащия”, „идентификация на свързаната линия”, “забрана на идентификация на линията на викащия”, „конферентен разговор”, „конферентна стая”,„пренасочване на входящо факсимилно съобщение към електронна поща“;

т.е. някои работи ги можете, ама не ги предлагате . . .

Не обичам да си повтарям старите постове, но много често ме карате да го правя.
Като добавим и ограниченията за SIP-настройките, леко перифразиран, този ще изглежда така:
пълна липса на адекватност по отношение на съвременните изисквания за функционалност.
Явно това, което за други е стандарт, тук просто надхвърля нивото на компетентност.

Наистина е жалко, че една от най-съвременните технологии за разпространение на телефония е приложена на толкова рестриктивно и отчайващо ниско ниво по отношение на функционалността.


Искрено се надявам да се размърдате и да направите нещо, за да мога тук във форума, да се откажа от думите си . . .
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Сря Ное 16, 2011 1:25 pm

. . . продължение от тук
cordier написа:. . . Освен форум има и други начини на комуникация, ако търсите съдействие от екипа на Cooolbox . . .

Как се процедира, когато екипът дава неработещи решения?
Решението, което ми беше казано по телефона за временно активиране на CLIR е че преди всяко обаждане трябва да се набира *31*

Страхотно!

Знае ли екипът на Cooolbox, че набирането на * при адаптерите AG-188 и AG-188N води до активиране на набирането през свързаната PSTN-линия?
т.е. в момента решението е неприложимо поне за клиентите с тези адаптери.

EDIT:
Дано само някой пъргав служител да не реши набързо да изтрие *Т от Dial-Peer настройките и да сметне, че е решил проблема . . .
Бих искал да си запазя възможността, която предлагат АТА-устройствата за работа и с PSTN-линия. т.е. да ви подскажа, че можете да замените префикса * с някоя от цифрите 2-9 . . .
Само не забравяйте после да ни информирате какво сте направили . . .
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот cordier » Сря Ное 16, 2011 1:58 pm

Това конкретно технически не ми е ясно, но ще се погрижа да бъде дадена информация днес и ще пиша или аз или колега.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот cordier » Сря Ное 16, 2011 6:23 pm

Доколкото разбрах след консултация с колегите в момента има технически проблем с активацията на CLIR чрез *31*. Имам уверението обаче, че *Т няма да бъде засягано. Относно CLIR ще пиша веднага щом има решение.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Чет Ное 17, 2011 1:34 am

cordier написа:Доколкото разбрах след консултация с колегите в момента има технически проблем с активацията на CLIR чрез *31*. Имам уверението обаче, че *Т няма да бъде засягано. Относно CLIR ще пиша веднага щом има решение.

Така де . . . пак сме на изходна позиция . . .
Няма го дори това, което писмено сте си самовменили като задължение, а пък аз съм тръгнал да питам за допълнителни екстри.

Засега се въздържам от по-задълбочен (по-заядлив) коментар.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Вто Ное 22, 2011 9:31 pm

glazarov написа:- незабавно пренасочване на повикванията;
предлага се при заявка от клиента

Как се прави заявката? Има ли ограничение за брой заявки на денонощие?

glazarov написа:- чакащо повикване;
предлага се по подразбиране
(за всички кулбокс клиенти които използват телефонната услуга през устройството предоставено от нас)

Има ли възможност за деактивиране/повторно активиране на функцията?

UP на въпроси зададени на 27 Октомври.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот glazarov » Вто Дек 06, 2011 4:48 pm

plameni написа:
glazarov написа:- незабавно пренасочване на повикванията;
предлага се при заявка от клиента

Как се прави заявката? Има ли ограничение за брой заявки на денонощие?


За момента нямаме ограничение. Заявката се подава към CC.
В cooolbox не се предлага по подразбиране.

plameni написа:
glazarov написа:- чакащо повикване;
предлага се по подразбиране
(за всички кулбокс клиенти които използват телефонната услуга през устройството предоставено от нас)

Има ли възможност за деактивиране/повторно активиране на функцията?


Да, при заявка от клиента.
В cooolbox не се предлага по подразбиране.
Аватар
glazarov
 
Мнения: 18
Регистриран на: Пет Апр 15, 2011 6:31 am

Re: Допълнителни екстри към телефонната услуга

Мнениеот plameni » Вто Дек 06, 2011 5:35 pm

glazarov написа:
plameni написа:
glazarov написа:- незабавно пренасочване на повикванията;
предлага се при заявка от клиента

Как се прави заявката? Има ли ограничение за брой заявки на денонощие?


За момента нямаме ограничение. Заявката се подава към CC.

Защо трябва да подавам заявка към СС, след като в "Общите условия" ясно пише:
16.7. „АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК” АД осигурява на потребителите си възможност да активират по достъпен начин и безвъзмездно услугата “пренасочване на повикването” (Call forward) чрез избиране на код.

КОГА ще изпълните задълженията си?
Защо трябва да ви напомням какво пише в т. 1.2
1.2. Тези Общи условия са задължителни за “АЙ ТИ ДИ НЕТУЪРК” АД и ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и са неразделна част от индивидуалния договор, сключен между тях.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Следваща

Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron