Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Voice over IP - Интернет телефония

Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот hubbabubba » Сря Яну 21, 2009 4:25 pm

Какъв телефонен номер получавам?
Получавате градски телефонен номер за вашия град.

Мога ли да получа допълнителен телефонен номер?
Всеки абонаментен план включва определен брой телефонни номера (един за Cooolbox Standard, Cooolbox Premium и Cooolbox Office, два за Cooolbox Office Wi-Fi и десет за Cooolbox Office Free). До 8 допълнителни телефонни номера могат да се получат само за пакета Cooolbox Office Wi-Fi.

Включени ли са разговорите в мрежата на ITD Network в предплатените минути от пакетите?
Разговорите в мрежата на ITD Network /градски и национални/ са безплатни и не са включени в
пакетните минути. Клиентът доплаща разговорите към други оператори, които не са включени в
пакетите.

Какви са цените на телефонните разговори след като се изчерпят предплатените минути?
Цените на телефонните разговори по дестинации са цените от Тарифата за разговори извън
пакетите, като единствено разговорите в мрежата на ITD Network /градски и национални/ са
безплатни.

Възможно ли е да огранича телефонните си разговори и как?
Ограничение на телефонните разговори при желание на абоната е възможно само по дестинации
(например мобилни или международни разговори). Няма възможност за ограничаване при
достигане на определена сума или определен брой минути. Ограничаване (и премахване на
ограничаването) на избиране на определени дестинации се извършва след подаване на заявка в
офисите за обслужване на клиенти.

Мога ли да получавам входящи обаждания и от кого?
Да, вие можете да получавате входящи обаждания от:
- Абонати на БТК в цялат астрана
- Абонати на други фиксирани телефонни мрежи, като Орбител, Спектър Нет, Некском, КейбълТЕЛ, Транс Телеком, TPN и др.
- От мобилните оператори МТел, Глобул и Вивател
- От чужбина

Кого мога да избирам?
Можете да избирате:
- Абонати на БТК в цялата страна
- Абонати на други фиксирани телефонни мрежи, като Орбител, Спектър Нет, Некском, КейбълТЕЛ, Транс Телеком, TPN и др.
- Абонати на мобилните оператори МТел, Глобул и Вивател
- Абонати в чужбина

Как набирам различните телефонни мрежи?
Както и досега – градските телефони се избират направо, междуградските и мобилните номера – с
нула и съответния код, международните - с две нули и кода на страната.


Не мога да се обадя на номер 0700...

Дали повикванията до номер 0700... ще бъде прието или не, зависи от абоната на самия номер.
Някои абонати приемат обаждания на своя номер само от някои градове, региони или оператори.

Не мога да се обадя на номер 0800...
Достъпът до номерата 0800 не е част от предоставяната телефонна услуга. В бъдеще при
наличие на техническа възможност такъв достъп ще бъде предоставен.

Не мога да се обадя на номер 0900...
Достъпът до номера с добавена стойност 0900 не се предоставя.


Има ли ограничения в набирането и какви са те?

Услугата предоставя достъп до всички телефонни абонати и услуги с някои изключения:
- 0700 – някои абонати на 0700 ограничават входящите повиквания до определени градове, региони или оператори.
- 0800 – понастоящем по технически причини връзка към тези номера не се предоставя.
- 0900 – връзка към номера с добавена стойност не се предоставя
- Съкратени номера, които са вътрешни за операторите, напр. 144 на БТК, кратките номера, започващи с 1700 на Мобилтел и т.н.
- Международни сателитни мрежи – Инмарсат и Иридиум

Какъв апарат трябва да имам, за да използвам CoolPhone?
Услугата може да се ползва от всеки апарат с тонално набиране.

Мога ли да ползвам услугата ви с безжичен телефон?
Да, безжичният телефон се свързва както и обикновеният.

Какво да направя в случай на спешна нужда от Полиция, Пожарна, Бърза Помощ?
Наберете директно кратките номера на съответната служба:
- Полиция – 166
- Пожарна – 160
- Бърза Помощ – 150
Разговорите до тези номера не се таксуват.

Къде мога да направя справка за проведените разговори?
Най-лесно – на уеб сайтът на ITD Network http://www.itdnet.net . Име и парола за достъп можете да получите в офисите за обслужване на клиенти.


Мога ли да получавам подробна разпечатка от разговорите към всяка своя фактура?

Да, можете. Услугата се заплаща. Заявка можете да подадете в офисите за обслужване на
клиенти.
just take people and situations as they are
Аватар
hubbabubba
 
Мнения: 302
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 7:32 pm
Местоположение: Sofia

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот BMWFanatic » Пет Апр 03, 2009 11:54 pm

Здравейте
Интересува ме дали мога да ползвам софтуерен телефон през модем за провеждане на разговори. Ако да - какъв и от къде мога да си сваля свободен такъв и как се настройва, за да работи с телефонните услкуги на CoolBox?
BMWFanatic
 
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Апр 03, 2009 11:52 pm
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот sloter » Пон Апр 06, 2009 11:19 am

BMWFanatic написа:Здравейте
Интересува ме дали мога да ползвам софтуерен телефон през модем за провеждане на разговори. Ако да - какъв и от къде мога да си сваля свободен такъв и как се настройва, за да работи с телефонните услкуги на CoolBox?



Софтуерен телефон може да ползвате само за телефоните включени във Office Free пакета където се дават SIP настройки
за телефоните, с другите услуги на Cooolbox - НЕ.
Аватар
sloter
 
Мнения: 612
Регистриран на: Пет Ное 28, 2008 7:26 pm

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот Ven » Пон Апр 06, 2009 11:49 am

Здравейте!

Интересува ме имате ли планове да направите някакъв телефонен указател на потребителите на телефонната услуга? Само на тези, които желаят да бъдат включени в него разбира се.
Имам предвид най-вече електронен вариант с възможност за търсене по име и/или адрес.
Ven
 
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 1:15 am
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот RedIce » Вто Апр 07, 2009 9:13 pm

BMWFanatic написа:Здравейте
Интересува ме дали мога да ползвам софтуерен телефон през модем за провеждане на разговори. Ако да - какъв и от къде мога да си сваля свободен такъв и как се настройва, за да работи с телефонните услкуги на CoolBox?


Да можеш, но това е малко отживелица.
Аз лично отдавна търся софтуерен ФАКС през модем (така и така ми прашасва в шкафа а е Тексас Инструментс) но не съм се сблъсквал с нищо ново и интересно.

Win98 имаше такъв вграден софтуерен телефон :)
ХР-то си има някакви Факс Услуги но лично аз не съм се интересувал как се ползват.

Устройството което ти доставяме си има нормален телефонен изход, и можеш да включиш всичко което е на стандарта RJ-11 и работи с тонално избиране.
----

Относно телефония указател, имаме много наши частни клиенти, които изрично са молили да не присъстват в подобни указатели, така че едва ли, поне на този етап.
Аватар
RedIce
 
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Яну 28, 2009 11:38 am
Местоположение: Пловдив

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот mitkodi » Вто Май 12, 2009 12:46 pm

hubbabubba написа:Къде мога да направя справка за проведените разговори?
Най-лесно – на уеб сайтът на ITD Network http://www.itdnet.net . Име и парола за достъп можете да получите в офисите за обслужване на клиенти.


A бихте ли добавили в информацията за телефонната ви услуга колона „таксувани безплатни минути”? В момента има само информация, за „таксувани минути”, която включва, както безплатните минути, така и минутите към други потребители на ITD Netphone, т.е. минути, които не се таксуват по никакъв начин, а така и всички останали минути (към други оператори, към които разговорите са винаги платени) и като такава (обобщена информация) не е много полезна?
mitkodi
 
Мнения: 58
Регистриран на: Съб Май 09, 2009 12:53 pm

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот Airfan » Чет Май 14, 2009 3:39 pm

Възможно ли е да прехвърлим номер от БТК телефон да бъде обслужван от трипъл пакет на Кууулбокс, както това е възможно при мобилните оператори?
Аватар
Airfan
 
Мнения: 605
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот Triple_espresso » Чет Май 14, 2009 3:49 pm

Airfan написа:Възможно ли е да прехвърлим номер от БТК телефон да бъде обслужван от трипъл пакет на Кууулбокс, както това е възможно при мобилните оператори?


Мисля, че това отговаря на въпроса ти: http://news.ibox.bg/news/id_830183379 ;)
Triple_espresso
 
Мнения: 38
Регистриран на: Вто Апр 07, 2009 5:54 pm
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот Airfan » Чет Май 14, 2009 10:02 pm

Не съвсем, защото според този сайт, до месец ще е възможно и че би трябвало да сте пописали споразумение.
Аватар
Airfan
 
Мнения: 605
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: Въпроси и отговори свързани с телефонната услуга

Мнениеот Triple_espresso » Чет Май 14, 2009 10:23 pm

Еее твоята новина си е по-нова и остава да се надяваме да е истина. Естествено малко информация от Cooolbox никак няма да е излишна.
Triple_espresso
 
Мнения: 38
Регистриран на: Вто Апр 07, 2009 5:54 pm
Местоположение: Велико Търново

Следваща

Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron