Системно време

Voice over IP - Интернет телефония

Re: Системно време

Мнениеот plameni » Нед Окт 26, 2014 10:29 am

В поста ми, за да си спестим време, бях добавил цитат на Вашия пост от Нед 30 Март, но го махнах, за да спестя заяждането.

Сега обаче виждам, че вече даже не ми благодарите за подадения сигнал.

Кажете ми честно, наистина ли няма надежда някога да направите правилните настройки на всички системи, при това да го направите в точното време?

Давате ли си сметка какво впечатление на малоумие и дебилщина оставяте у страничен наблюдател, който прегледа 6-те странички на темата?
Сменят се "зелените човечета" във форума, но проблемът си остава. В продължение на шест години, по два пъти в годината го дъвчем и предъвкваме този проблем и няма, и няма оправия...

Прочетете ги най-накрая тия два члена на Постановление № 94 от 13 март 1997 г. на МС.
Напечатайте си ги на плакати, сложете си римайндъри, назначете си отговорници (по един за лятното и зимното), проиграйте и тренирайте "на сухо", но повече не се излагайте. Срамно е!
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Системно време

Мнениеот plameni » Съб Ное 01, 2014 3:38 pm

VoIP: - Х
TV: - OK
форум: - ОК

Prometheus написа:Информирали сме Техническият ни отдел, разминаването ще бъде коригирано.

Колко време му трябва на Техническия отдел за да се справи с проблема?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Системно време

Мнениеот Prometheus » Нед Ное 02, 2014 7:55 pm

Здравейте @plameni,

Необходимо е да се направят няколко допълнителни проверки, за да се острани проблема. Ще ви уведомим щом имаме повече информация.
Аватар
Prometheus
Модератор
 
Мнения: 109
Регистриран на: Чет Фев 13, 2014 9:15 am

Re: Системно време

Мнениеот plameni » Пон Ное 03, 2014 12:09 am

И това цяла седмица след смяната на времето! Тези проверки не трябва ли да се правят предварително?
Трудно ми е да си представя какво би станало ако някой от вас отговаряше за екип по времето на "Проблем 2000"...

За толкова години така ли не можахте да си пуснете един локален NTP-сървър и да настроите оборудването да сверява времето с него?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Системно време

Мнениеот costi.kocev » Пон Ное 03, 2014 1:36 pm

Здравейте @plameni,

След направена проверка от нашите колеги от Административният отдел се установи, че времето в нашите Voice server-и е коректно. Можем да Ви посъветваме, ако имате възможност да проверите при Вас какви са следните настройки :

ntp server
timezone
daylight saving

Имайте предвид, че daylight saving се настройва според часовата зона и региона, като от там може да се появи евентуално проблем.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
costi.kocev
Модератор
 
Мнения: 167
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 10:40 am

Re: Системно време

Мнениеот plameni » Пон Ное 03, 2014 2:13 pm

costi.kocev написа:Здравейте @plameni,

След направена проверка от нашите колеги от Административният отдел се установи, че времето в нашите Voice server-и е коректно. Можем да Ви посъветваме, ако имате възможност да проверите при Вас какви са следните настройки :

ntp server
timezone
daylight saving

Имайте предвид, че daylight saving се настройва според часовата зона и региона, като от там може да се появи евентуално проблем.

:rofl:
Ще го направя, веднага щом ми дадете достъп до ATA-та. Да ви припомня все пак, че устройството е част от вашата вътрешна мрежа и потребителите на услугата нямат достъп до системните му настройки.

Вие май не сте чели темата от начало и не сте се "светнали" за същността на проблема?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Системно време

Мнениеот plameni » Пон Ное 03, 2014 3:12 pm

Написал съм ви го преди 4 години:
Time and date info on a POTS line is part of the caller ID stream.
The time and date is being generated (or should be) by the
ATA not whatever is sending the call to the ATA
. Time and date
information is not included in SIP caller ID (to my knowledge). It's up
to the SIP endpoint to know what time it is
. Check the NTP settings on
the ATA to make sure it is syncing its time with an internet time server.

Вашите Voice-сървъри нямат нищо общо с времето, което ще показва аналоговия телефонен апарат свързан към ATA-та.
Тъй като тези устройства на Atcom трябва да се настройват ръчно два пъти в годината, аз лично бих направил следното:
Щях да инсталирам един локален NTP-сървър и твърдо да го задам на всички АТA-и. На АТА-устройствата щях да задам само време (без DST). Най-много да се наложи два пъти в година ръчно да се пипа времето на локалния NTP-сървър.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Системно време

Мнениеот costi.kocev » Пон Ное 03, 2014 6:40 pm

Здравейте @plameni,

Наш колега от отдел "Обслужване на Клиенти" се е свързал с Вас. Очакваме Вашата обратна връзка.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
costi.kocev
Модератор
 
Мнения: 167
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 10:40 am

Предишна

Назад към VoIP

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron