Промяна в Общите условия?

Информация за услугите

Промяна в Общите условия?

Мнениеот Svrnc_Tprunkov » Чет Авг 11, 2016 5:14 pm

Днес (11.08.2016) получих смс за промяна в Общите условия по договорите, вкл уточнение, че ако не ми харесват, мога да си прекратя договора до 13 септември. Моля, някой от администраторите да обясни каква е промяната, защото в сайта са качени само новите условия, а да сравнявам два документи с общ размер 40 страници е доста тегаво.

Предварително благодаря!
Svrnc_Tprunkov
 
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Дек 01, 2011 9:42 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот Dominator_X » Чет Авг 11, 2016 5:48 pm

+1
Dominator_X
 
Мнения: 129
Регистриран на: Нед Мар 16, 2014 12:10 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот Ilves » Чет Авг 11, 2016 7:33 pm

Определено повечето потребители ще разчитат на някой с достатъчно свободно време и "спортна злоба" да открие новите моменти, които биха ни показали защо Кулбокс ни отправя това "предупреждение".

Опитах бегло да прегледам част от новите условия и със сигурност има неща, които ако бъдат тълкувани буквално, а не са просто ей така, за да си "върже гащите" операторът, биха могли да бъдат малко смущаващи.
Ilves
 
Мнения: 228
Регистриран на: Пон Авг 23, 2010 4:29 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот asdator » Чет Авг 11, 2016 9:22 pm

+1

Моля за tldr; версия.
asdator
 
Мнения: 1
Регистриран на: Чет Авг 11, 2016 9:18 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот plameni » Чет Авг 11, 2016 11:12 pm

Чудесно е, че с т. 6.1.10А. най-накрая ще улесните заявките по допълнителните услуги, но имам възражение към последното изречение:
За избягване на всякакви бъдещи спорове между КУЛБОКС и Потребител, действията и изявленията, извършени след въвеждане на уникалния идентификатор в посочените му разновидности в предходното изречение или съпровождани от същия идентификатор, при достъп и ползване на услугите посредстом електронния портал за самообслужване my.cooolbox.bg , ще се считат за действия и волеизявления, извършени от името и за сметка на съответния ПОТРЕБИТЕЛ, идентифицирал се пред КУЛБОКС с уникалния идентификатор в посочените му разновидности

На мен лично, не ми се струва много редно, да вменявате такава отговорност на Потребителя, при положение, че самите вие сте оставили възможност, връзката с портала, през който ще се правят заявките (my.cooolbox.bg) да бъде незащитена (некриптирана).
Как, според вас, обикновеният Потребител може да защити на 100% връзката си от снифване? Не трябва ли вие да се погрижите за това и да пренасочите автоматично http заявките към https?
Последна промяна plameni на Пет Авг 12, 2016 3:20 pm, променена общо 2 пъти
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот Joy » Пет Авг 12, 2016 10:15 am

Здравейте,

Резюме на най-важните промени сме качили в раздел "Новини" в сайта ни: https://www.cooolbox.bg/news/novi-obsht ... s-cooolbox

- Разделяне на Общите условия според типа клиенти - за физически и юридически лица;

- Намален е максималният размер на неустойките, дължими от физическите лица при прекратяване на срочен договор;

- Въведен е режим на автоматично прекратяване на договора при неплащане;

- Променя се начинът на първоначално таксуване на новите абонати - отпада досега съществуващото разделение преди 15-ти с половин такса и след 15-ти без такса. Въвежда се пропорционално таксуване на броя на дните от месеца, като това важи и за полагаемите минути и кредитен лимит;

- Въвеждат се връзки и зависимости между новите Общи условия и Общите условия за my.cooolbox.bg;

- Дефиниране на специфични случаи на злоупотреба с мрежата;

- Незначителни редакционни, стилистични и систематични корекции.

Все пак, съветваме всички наши клиенти да се запознаят подробно с новите документи, поместени в раздел "Общи условия" в сайта.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот plameni » Пет Авг 12, 2016 12:22 pm

А отговор на моя въпрос?

И още една забележка:
След като вменявате отговорност на Потребителя, той трябва да има възможност да избере/състави "силна" парола.
Във връзка с коментара ми тук, продължавам да смятам, че ограничението само до букви на латиница и цифри, ме ограничава при съставянето на лесно запомняща се от мен, наистина "силна" парола.

Скриптът за оценка трудността на паролата в my.cooolbox.bg дава, меко казано, смешни резултати и заблуждава потребителя.
Ето ви пример:
Код: Избери целия код
Парола    Трудност
Plame     2
Plamen    4 - един символ в повече, добавя две степени в оценката!!!
Plamen1   5 - максимална стойност!!!
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Промяна в Общите условия?

Мнениеот Joy » Вто Авг 16, 2016 4:04 pm

plameni написа:На мен лично, не ми се струва много редно, да вменявате такава отговорност на Потребителя, при положение, че самите вие сте оставили възможност, връзката с портала, през който ще се правят заявките (my.cooolbox.bg) да бъде незащитена (некриптирана).
Как, според вас, обикновеният Потребител може да защити на 100% връзката си от снифване? Не трябва ли вие да се погрижите за това и да пренасочите автоматично http заявките към https?


Здравейте, @plameni,

Съгласни сме с коментара ви по отношение на връзката с портала. Вече сме се погрижили за това и заявките са пренасочени към https.
Благодарим ви за споделеното мнение относно оценката на трудността, което ще вземем под внимание.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm


Назад към Услуги

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron