Страница 2 от 3

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2016 3:39 pm
от GH0STFACE
Няма нужда да го удължаваш, защото няма преференциална цена. Цената си е една и съща за всички.

Sent from my Leo toy using Tapatalk.

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2016 7:22 pm
от vladovan
Няма нужда да го удължаваш, защото няма преференциална цена. Цената си е една и съща за всички.

GH0STFACE, не съм сигурен че всичко ми е ясно, но на: https://www.cooolbox.bg/za-doma/cooolBox пише, че месечната такса при безсрочен договор е 36.90, а при 18 месечен договор - 29.90. Не ми е ясно какво ще стане след като изтече сегашния ми срочен договор (мързи ме да погледна кога ще стане) - ще стане безсрочен или автоматично ще се поднови? Досега съм си предплащал за много месеци напред на каса и ще е добре, ако мога да го правя от къщи (макар че касата е на 300 м. :D ).

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пон Юли 04, 2016 11:40 am
от GH0STFACE
Моя договор вече от много отдавна изтече (18 месечен), таксата все още си ми е 29,90 лв и е безсрочен. Няма нужда да преподписваш.

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пон Юли 04, 2016 11:55 am
от vladovan
GHOSTFACE, благодаря за отговорите. Въпросите ми бяха насочени към служителите на Cooolbox, така че ще чакам.

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пон Юли 04, 2016 12:20 pm
от Joy
vladovan написа:Искам да попитам, понеже не видях информация по този въпрос:
Възможно ли е през Му Cooolbox да се направи предплащане за 6 месеца и да се ползва 10% отстъпка?
Сетих се и още нещо - възможно ли е през My Cooolbox да се удължи срока на 18 месечен договор т.е. да се поднови договора след изтичането му?


Здравейте, @vladovan,

Към този момент все още не може да се предплаща през My Cooolbox, но сме помислили за това и се надяваме да бъде въведено като функционалност на следващ етап.
Относно договора, след изтичане на срочния ви договор, той автоматично става безсрочен, като месечната такса от 29.90 се запазва :)

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пон Юли 04, 2016 7:52 pm
от AlBundy
Резултат от теста на новият портал:

Не си платих месеца умишлено. Резултата днес услугата е блокирана.

1. Зареждането на портала е изключително бавно заради многото външни връзки, които се логично не се зареждат заедно с разрешения cooolbox.bg

2. На телевизора нищо не е както трябва. Всичко е недовършено.

3. Активацията за 24 часа работи сравнително бързо.

4. Плащане:

Маркирам си фактурата за плащане и ме праща към Борика. Плащам с първата попаднала ми карта, която обаче не е активирана за плащане в нета. Получавам отказ от банката за транзакцията. Същото би се получило и при малка грешка във въвеждане на номера на картата, валидност и т.н. ОК - стават грешки. Връщам се на сайта на търговеца и изненада:

Фактурите ми седят в "процес на плащане". ( В момента вече са на статус за плащане, може би с 30 мин таймаут) -- да ама не чети надолу!!!!!!!.
Излишно голям е този таймаут.

Така. Гадните изненади тепърва започват:) Връщам се на плащане и ми седи сума за плащане. Плащам с другата карта, която е оторизирана, като бъркам една цифра. Борика ме дропва - връщам се в портала, плащам отново вече без да бъркам - всичко е ОК. Сметката е платена, но е платена новата фактура :) мтелски момера :mrgreen:
Лошото е, че фактурата в червено все още не може да бъде платена, защото е в "процес на плащане"!!!!!

Ще изчакам да премине този "процес на плащане", защото наистина искам да си платя фактурата, но порталът все още не ми позволява!

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пон Юли 04, 2016 8:23 pm
от AlBundy
Вече може да се плати. Намалете го този таймаут. Досадно дълъг е.

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Сря Юли 06, 2016 9:10 am
от Joy
Здравейте, @AlBundy,

Действително е заложено време от 30 минути за обработка на плащането, като това е оптимален интервал от време, съобразен със спецификата на системите, процеса на комуникация между тях и всички необходими за това проверки, които се случват при осъществяване на операцията. След многократни тестове сме установили, че по-кратък интервал за обработка на плащанията би бил потенциален източник на проблеми.

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пет Юли 08, 2016 11:11 pm
от AlBundy
Да. Така е. :)

Re: нов клиентски портал

МнениеПубликувано на: Пет Окт 14, 2016 12:57 pm
от plameni
Помислете дали не е удачно, да се добави възможност за показване, при необходимост, на WiFi-паролата на вашето устройство...
Както и текущия публичен IP-адрес.