нов клиентски портал

Място за служебни съобщения, новини, промоции и др.

нов клиентски портал

Мнениеот plameni » Сря Юни 22, 2016 10:57 am

Да се бяхте сетили и във форума да постнете информация, че за https://my.cooolbox.bg/ е необходимо да се направи нова регистрация...

ЕДИТ:
В момента излиза съобщение за грешка:
Template->make_filename(): Error - file 404.html does not exist: 404.html


ЕДИТ2:
Оправи се...
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот plameni » Сря Юни 22, 2016 11:08 am

ОБЩИ УСЛОВИЯ за ползване на електронния портал за самообслужване my.cooolbox.bg
5. С цел по-голяма защита, Кулбокс препоръчва на своите потребители да
полагат усилия съставената от тях парола да бъде достатъчно уникална или
сложна
, за да се предотврати лесното й разпознаване от трети недобросъвестни
лица. Кулбокс препоръчва на своите потребители също така периодичното
подменяне на паролата.


Във връзка с подчертаното, си позволявам да попитам, защо не сте дали възможност за използване на други символи, а сте ограничили въвеждането само до букви на латиница и цифри?!?

"Моля, въведете парола, която да е поне шест символа, комбинация между латински букви (А-Z) и цифри (0-9). Необходимо е да съдържа поне една главна буква и поне една цифра."
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот plameni » Сря Юни 22, 2016 11:26 am

Още малко информация по темата:
Бутонът "Провери клиентски номер" ще ви покаже номера на услугата, която ползвате в момента, ако ползвате интернет от Cooolbox.
т.е. ако искате да проверите домашния клиентски номер, ще трябва да го правите от вкъщи.
Много е логично, но няма никакво обяснение, та затова най-напред получих клиентския номер на служебния интернет, а аз си помислих, че по някакъв начин клиентският номер ще е обвързан с @-адреса, на който получавам фактурата си...
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Joy » Сря Юни 22, 2016 5:18 pm

Здравейте, @plameni,

Информирането за новия клиентски портал във форума, разбира се, е планирано и вече обявено. Винаги съобщаваме за новостите тук. Но, преди обявяването във форума трябваше да приключи първо информирането на клиентите ни чрез директните канали на комуникация, които ползваме с тях. Едва след това обявяваме в онлайн каналите!

Условията и ограниченията за съставяне на парола при регистрация са обект на политиката ни на сигурност и са свързани с вътрешна информация, която не можем да коментираме.

Относно проверката на клиентски номер, тя се осъществява само, ако потребителят е отворил страницата през предоставена от нас услуга, което е от съображение за сигурност. Клиентите ни не винаги подават актуална информация за мейлите, както и един мейл може да е въведен за повече от една услуга, поради което не е планирано подобно обвързване.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот plameni » Сря Юни 22, 2016 6:03 pm

Joy написа:...Едва след това обявяваме в онлайн каналите!

Блогът ви офлайн канал ли е? Там новината е от 21-и

Joy написа:Относно проверката на клиентски номер, тя се осъществява само, ако потребителят е отворил страницата през предоставена от нас услуга, което е от съображение за сигурност. Клиентите ни не винаги подават актуална информация за мейлите, както и един мейл може да е въведен за повече от една услуга, поради което не е планирано подобно обвързване.

Напълно разбирам идеята, но явно е необходимо някакво допълнително разяснение.
Фактът, че вече се случи объркване е показателен за такава необходимост.

Коментарът за паролата е, меко казано, противоречив и безсмислен...
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Joy » Сря Юни 22, 2016 6:11 pm

Под цитираните "онлайн канали" имахме предвид форуми и фейсбук.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Ilves » Пон Юни 27, 2016 10:01 am

Ако обичате, разяснете ми следното. Заменяте потребителското име с имейл адрес, което става задължително, за да се ползва портала, като в същото време в Общите условия за неговото ползване изисквате даването на изрично съгласие този имейл да бъде малтретиран по всякакъв начин за целите на директния маркетинг не само от Кулбокс, а и "...за предлагане на оферирани от други лица стоки и/или услуги...". Въпросът ми е, ако не желая изрично да се съгласявам имейлът ми да бъде третиран като обществено кошче за боклук, означава ли "Потребителят има право да възрази срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг, като изпрати писмено съобщение до Кулбокс на посочените в преамбюла адрес или e-mail за контакти.", че ако поискам в писмено съобщение до Кулбокс емейлът ми да бъде изключен от обработка за целите на директния маркетинг, той ще бъде третиран като поверително потребителско име и няма да бъде разпространяван и употребяван не по предназначение?
Ilves
 
Мнения: 228
Регистриран на: Пон Авг 23, 2010 4:29 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Dominator_X » Пон Юни 27, 2016 12:30 pm

Спрете с тази "новина" вече за кой ли път включвам телевизора и се изписва съобщениете, след като вече съм го премахнал....
Dominator_X
 
Мнения: 129
Регистриран на: Нед Мар 16, 2014 12:10 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот Joy » Пон Юни 27, 2016 12:41 pm

Ilves написа:Ако обичате, разяснете ми следното. Заменяте потребителското име с имейл адрес, което става задължително, за да се ползва портала, като в същото време в Общите условия за неговото ползване изисквате даването на изрично съгласие този имейл да бъде малтретиран по всякакъв начин за целите на директния маркетинг не само от Кулбокс, а и "...за предлагане на оферирани от други лица стоки и/или услуги...". Въпросът ми е, ако не желая изрично да се съгласявам имейлът ми да бъде третиран като обществено кошче за боклук, означава ли "Потребителят има право да възрази срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг, като изпрати писмено съобщение до Кулбокс на посочените в преамбюла адрес или e-mail за контакти.", че ако поискам в писмено съобщение до Кулбокс емейлът ми да бъде изключен от обработка за целите на директния маркетинг, той ще бъде третиран като поверително потребителско име и няма да бъде разпространяван и употребяван не по предназначение?


Здравейте, @Ilves,

Да, правилно сте разтълкували цитираните откъси от Общите условия на My Cooolbox.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: нов клиентски портал

Мнениеот vladovan » Съб Юли 02, 2016 12:25 pm

Искам да попитам, понеже не видях информация по този въпрос:
Възможно ли е през Му Cooolbox да се направи предплащане за 6 месеца и да се ползва 10% отстъпка?
Сетих се и още нещо - възможно ли е през My Cooolbox да се удължи срока на 18 месечен договор т.е. да се поднови договора след изтичането му?
Аватар
vladovan
 
Мнения: 13
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 6:49 am

Следваща

Назад към COOОLBOX новинки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron