Страница 1 от 1

Промоция за нови абонати: "Всеки знае 3 и 30"

МнениеПубликувано на: Вто Мар 10, 2009 12:16 pm
от hubbabubba
Имаме промоция за нови абонати на пакетите CooolBox Standard и CooolBox Premium. Промо предложението се казва "всеки знае 3 и 30". Идеята на промоцията е че всеки, който заплати своя месечен абонамент за 3 (три) месеца напред, в момента на инсталация на услугата, получава своя CooolBox пакет без инсталационна такса.

Промоцията важи до 30 Април 2009 г..

Re: Промоция за нови абонати: "Всеки знае 3 и 30"

МнениеПубликувано на: Чет Окт 20, 2011 12:10 pm
от VanCool
Три месечни такси наведнъж са много...народът масово е обеднял.
Едва ли са много хората, които могат да заплатят веднага 3 вноски накуп, за да им отпадне инсталационната такса.

Аз лично предлагам при подписване на договор за 2 г. тази инсталационна такса да отпадне.
Така хем ще си хванете сигурни клиенти, хем и срокът е достатъчен да си избиете инвестициите.
Може би 2 годишен договор да изглежда малко плашещо за някой препатил клиент, НО никой няма да иска предсрочно прекратяване на договора ако доволен.

Пчела от мед не бяга...така де. ;)

Re: Промоция за нови абонати: "Всеки знае 3 и 30"

МнениеПубликувано на: Чет Окт 20, 2011 12:19 pm
от cordier
Инсталационна такса и сега няма и то не за 2-годишен, а дори за едногодишен договор. Инсталационна такса има за потребители, които желаят да сключат безсрочен договор, като тази промоция е предназначена за тях - за да им даде опция да премахнат дори и тази утежняваща такса.
Между другото така и така сме подхванали темата - давайте идеи за промоции ;) Не мога да гарантирам, че ще се възползваме от всички ваши хрумвания, но със сигурност ще ги обмислим сериозно и ако са добри и справедливи, може и да влязат като официални!

Re: Промоция за нови абонати: "Всеки знае 3 и 30"

МнениеПубликувано на: Чет Окт 20, 2011 12:48 pm
от VanCool
Значи доста време мина, откакто сестра ми изяви желание да си пусне нет и по мое настояване тогава избра Кууулбокс.
Момичето от Кууулцентъра, обаче тогава й каза, че за да се освободи от плащане на инсталационна такса трябва да се заплати наведнъж 3 месечни вноски и тя се отказа.А сестра ми искаше да подпише договор тогава!Така, че за да го повдигам този въпрос - има причина.

Имаше запитване тогава за съдийския квартал, но преди колко месеца с точност - не мога да кажа.

При мен при включване също се получи нещо подобно...дори по-лошо.
Имах залепен Ваш рекламен стикер на входната врата на блока, където живея, което означава, че при мен имате покритие.
Баща ми отива в офиса в Кючука да даде заявка за включване, и тогава Вашата служителка в офиса за работа с клиенти убедително заявява, че не съм попаднал в зоната на покритие.

Може да питате Деси...сигурен съм, че тя още го помни моя случай.

Та такива недоразумения не се получават за първи път.
Ако трябва направете им един опреснителен курс на служителите си, за да са в течение на нещата и да не заблуждават клиентите.
То това си е направо гонене на клиент, което е най-лошото в случая. :)