Страница 7 от 9

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2012 6:59 pm
от pAbLo
:clap: :clap: :clap:
Сега поне стана ясно,че когато надавам вой не е без повод :lol:

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Юни 05, 2012 12:37 pm
от pAbLo
Надявам се след подаден сигнал на 0700,колегите от счетоводството да обърнат внимание на всички коригирани фактури от предния месец!
cordier написа:...Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.
...

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Юни 05, 2012 1:21 pm
от dkadrev
В "My coolbox" виждам,че новата фактура ми е генерирана,но в epay все още не е постъпила информация.Айде направете нещо,че времето си върви?!

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Юни 05, 2012 2:07 pm
от plameni
Моята се е появила преди 2 часа. Виж пак.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Юни 05, 2012 2:55 pm
от cordier
pAbLo написа:Надявам се след подаден сигнал на 0700,колегите от счетоводството да обърнат внимание на всички коригирани фактури от предния месец!
cordier написа:...Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.
...

Няма проблем, изтрити са сумите. Ако вече сте ги платили, просто внесете намалена сума този месец с надвнесеното - то стои като кредит по акаунта ви. Можете да попитате служител на COOOLBOX какъв е размера, ако не пазите или не помните сумата.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Юни 05, 2012 3:23 pm
от pAbLo
Служебните ги нагласихме - имам ЧАСТИЧНО ПЛАТЕНО
Следя си личните акаунти а бележките се пазят чинно :lol: 8-) но пък сумите там не са толкова забележими

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пет Фев 22, 2013 5:23 pm
от icevtec
Аз уж си се регистрирах както трябва в epay, въведох си номера както се искаше и всичко. Ток и вода си се появяват без грижи, cooolbox-a все ми излиза:
"Не е извлечено задължение
Невалиден абонатен номер.
Моля, проверете информацията, която сте въвели и ако е необходимо се консултирайте с търговеца. (14)"
Къде може да е проблема?!

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Мар 04, 2014 4:50 pm
от nasopraso
Бихте ли написали някакъв гайд как става плащането към Easypay и какво трябва да им предоставя за платя месечната сметка? Никъде във форума или в сайта неможах да открия как става това

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пет Мар 07, 2014 2:54 pm
от costi.kocev
Здравейте @nasopraso ,

Плащането в easypay, както и в epay е с клиентски номер ( client ID ), който представлява първата група цифри (6 или повече) от номера на договора с нас. Това е описано най-долу във фактурата, която издаваме на клиентите си всеки месец и им изпращаме по email, както и най-горе в касовите бележки при плащане в брой на каса. Ако не сте ни предоставили email адрес, а желаете да получавате фактурата си всеки месец на него, може да ни се обадите на 0700 45 0 45, за да го попълним в профила Ви, както и да Ви съдействаме, ако е нужна допълнителна информация относно плащането на услугите ни.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пет Ное 07, 2014 6:31 pm
от costi.kocev
Здравейте,

Уведомяваме Ви, че считано от 03.11.2014 г. добавяме още един удобен метод за плащане на месечните сметки.

Притежателите на карти, издадени от Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД вече могат да заплащат онлайн и месечните такси за услугите от портфолиото на COOOLBOX. Плащането се извършва след регистрация в системата на Транскарт и става с Вашия клиентски номер – може да го видите изписан във фактурата, издадена от нас или да го изискате на тел. 0700 45 0 45.

Партньорите ни от Транскарт потвърждават, че плащането на битовите сметки (вкл. за Интернет, телевизия и телефон) е без такси.