Въпрос за оборудването

Какво оборудване предоставяме на клиентите.

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Сря Окт 26, 2016 3:23 pm

Благодарим за обратната връзка, тъй като тя е наистина важна за нас и за подобряване качеството на обслужване! :)
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Airfan » Пон Дек 12, 2016 3:06 pm

В крайна сметка се оказа проблемно устройството ви и в събота го подменихте. Било е някакво съвпадение, че беше заработило с моя кабел.
Аватар
Airfan
 
Мнения: 600
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Joy » Пон Дек 12, 2016 4:26 pm

Радваме се, че вече всичко е наред, @Airfan :)
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tsunami » Сря Яну 25, 2017 7:08 pm

Искам да изразя мнение за нещо, което не ми се понрави. У нас сме с 3 телевизора, като до скоро единия беше от старите CRT и беше вързан чрез чинчове за бокса. Съответно този телевизор миналата седмица беше заменен със съвременен и за да не гледам мацаница ми трябва hdmi кабел. В нас си имах един наличен, който принципно ползвам за връзка на лаптопа към тв-то, та използвах него, вързах бокс-а, направих си настройките и всичко точно. В събота минах през офиса на Кулбокс с идеята да ми заменят стария чинчов кабел за бокса с HDMI такъв, но се оказа, че в офиса не могат да ми заменят кабела, а само да ми продадат нов HDMI кабел. Принципно замените ги извършвали техниците на място, само дето трябвало да се плати 15лв за посещението, защото не било по технически проблем. Е Ок, ама какъв е смисъла от тва посещение за 15лв, като за тези пари мога да си купя кабел и да изпия няколко бири с остатъка. Приемам, че е напразно разкарване на техниците, но защо в офиса не може да бъде заменен кабела, а е нужно замяната да стане от техници на място? Може и да издребнявам, но ми се виждаше нормално да бъде възможна замяна на кабела при положение, че ги давате безплатно към оборудването. Така или иначе, вече съм си купил друг кабел, но е добре за вбъдеще да помислите в тази насока, защото поне на мен ми стана малко тъпо.
Tsunami
 
Мнения: 127
Регистриран на: Съб Фев 25, 2012 12:41 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Чет Фев 02, 2017 4:25 pm

Здравейте, @Tsunami,

Искрено съжаляваме за получилото се недоразумение. Действително не правим замяна на HDMI кабел в нашите coool центрове, а единствено на място, за да може колегите-техници да настроят резолюцията на устройството. Посещението и смяната на самия кабел не се заплащат. Извиняваме се, че не сте получили коректен отговор на вашето питане. Провели сме разговори с колегите, за да не се случва подобно объркване отново.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот mIRCata » Пон Май 22, 2017 3:00 pm

Здравейте.
В предлаганите услуги видях, че при пускане само на оптичен интернет до офис, е възможно да се избере дали връзката да е през конвертор или директно с SFP модул. При опция за директна връзка, какъв конектор се използва?
А също така искам да попитам, предвижда ли се тази опция(директна връзка без конвертор) да се разшири и към програмите за домашни потребители?
Питам понеже скоро получих рутер микротик, на който има възможност да се добави SFP интерфейс и така, интернет-а да влиза директно през него, вместо да минава през още едно допълнително устройство, на което да се търсят контакти, място и т.н. А екстрите към Офис пакета като висока международна скорост и т. не са ми необходими.
Поддържания конектор от микротика, по данни от техния сайт е Dual LC
mIRCata
 
Мнения: 3
Регистриран на: Пон Май 22, 2017 2:40 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Joy » Пон Май 22, 2017 5:52 pm

Здравейте, @mIRCata,

Ще направим проверка по въпроса ви и ще пишем с обратна връзка.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 261
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Чет Юни 01, 2017 12:32 pm

Здравейте, @mIRCata,

Конекторът, който се използва при директна връзка е SC. Относно въпроса дали се предвижда за домашни клиенти - предали сме предложението ви към ръководството.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот plamen_marinov_ » Пон Юни 05, 2017 10:49 am

Здравейте,Куулбокс.Бихте ли ми казали от къде мога да си взема резервно дистанционно и на каква цена?
plamen_marinov_
 
Мнения: 24
Регистриран на: Нед Дек 20, 2015 6:07 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Пон Юни 05, 2017 12:30 pm

Здравейте, plamen_marinov,

Дистанционно можете да закупите от наш coool център (https://www.cooolbox.bg/kontakti). Клиентите го закупуват сами, когато те са причинили повредата. Цената на дистанционното е 15 лева.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Оборудване

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта