Въпрос за оборудването

Какво оборудване предоставяме на клиентите.

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Prometheus » Вто Ное 11, 2014 6:02 pm

Здравейте @vebaev,

Устройствата, които се предоставят зависят от услугата, която дадения клиент е избрал и могат да бъдат Медия конвертор, Телефонен адаптер и Цифров декодер, наричен още Set-Top-Box. Връзката между тях се осъществява посредством UTP или FTP кабел. На нашата страница в секция „Помощ“ (http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.118) може да намерите Ръководство за ползване на ТВ интерфейса, както и упътване за програмиране на дистанционното управление на нашия Set-Top-Box.
Аватар
Prometheus
Модератор
 
Мнения: 109
Регистриран на: Чет Фев 13, 2014 9:15 am

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот plameni » Вто Май 10, 2016 9:37 pm

Какъв метод за deinterlacing се използва, когато е избран 1080p/50 за изходния сигнал?
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1140
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Joy » Пет Май 13, 2016 4:07 pm

Здравейте, @plameni,

За съжаление, не разполагаме с такава информация.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 282
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

3D

Мнениеот lyudmilsl » Пон Окт 24, 2016 7:59 pm

В какъв формат трябва да бъде даден 3D филм за може да се пусне през вашият приеменик?
Питането е продиктувано, т.к. опитвам да пусна такъв файл от USB стик, но тръгва само звука, без картина на който и да е от 4-те възможности в менюто 3D.
lyudmilsl
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пон Май 11, 2009 4:30 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Вто Окт 25, 2016 3:41 pm

Здравейте, @lyudmilsl,

Можете ли да ни предоставите малко повече информация относно самия 3D филм, който сте се опитали да пуснете - 3D формат, информация за самото видео и release-a. Също така, проверихте ли дали същият филм, пуснат през телевизора (USB) бива показван коректно?
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Airfan » Вто Окт 25, 2016 3:48 pm

Проверявайте ги тези жълти пач кабели, които се слагат при гигабитовата услуга, че имах проблеми.
Аватар
Airfan
 
Мнения: 605
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Вто Окт 25, 2016 4:30 pm

Здравейте, @Airfan,

Можете ли да уточните какви проблеми сте имали с пач кабелите?
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Airfan » Вто Окт 25, 2016 5:15 pm

Tony_ написа:Здравейте, @Airfan,

Можете ли да уточните какви проблеми сте имали с пач кабелите?


http://www.speedtest.net/my-result/5714897939

След като си върнах стария мой кабел:
http://www.speedtest.net/my-result/5722031265

В интерес на истината по време на инсталацията вашият колега предложи да направим тестовете и установихме първата картинка. След това включи неговия лаптоп преди моя рутер (но не видях с кой кабел) и всичко беше 900/900 към същия сървър и аз реших, че проблемът ми е в рутера (логично). След като прекарах няколко дни в какви ли не главоблъсканици с новия ми рутер, реших да сменя кабела между вашия и моя рутер, тъй като поведението беше като за халф дуплекс кабел и всичко заспа (втората картинка).
Колегата ви сложи ваш кабел, за да е сигурен, че няма да има проблем с услугата, но вкрайна сметка се оказа, че нещо с кабела не е наред. Интересното само е, че като го включваше в лаптопа беше наред (ако е включвал същия кабел, че не го гледах в ръцете все пак).
Аватар
Airfan
 
Мнения: 605
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Tony_ » Сря Окт 26, 2016 10:16 am

Здравейте, @Airfan,

Пач кабелите, които предоставяме, са чисто нови. Ако има дефектирал кабел, няма никакъв проблем колегите ни да посетят адреса и да направим замяна.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
Tony_
Модератор
 
Мнения: 154
Регистриран на: Вто Авг 02, 2016 2:50 pm

Re: Въпрос за оборудването

Мнениеот Airfan » Сря Окт 26, 2016 10:59 am

Tony_ написа:Здравейте, @Airfan,

Пач кабелите, които предоставяме, са чисто нови. Ако има дефектирал кабел, няма никакъв проблем колегите ни да посетят адреса и да направим замяна.

Няма необходимост, благодаря. В момента работи чудесно с моя. Просто го имайте предвид да си ги тествате при монтажа.
Аватар
Airfan
 
Мнения: 605
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

ПредишнаСледваща

Назад към Оборудване

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron