ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Чет Май 17, 2012 6:59 pm

:clap: :clap: :clap:
Сега поне стана ясно,че когато надавам вой не е без повод :lol:
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Вто Юни 05, 2012 12:37 pm

Надявам се след подаден сигнал на 0700,колегите от счетоводството да обърнат внимание на всички коригирани фактури от предния месец!
cordier написа:...Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.
...
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот dkadrev » Вто Юни 05, 2012 1:21 pm

В "My coolbox" виждам,че новата фактура ми е генерирана,но в epay все още не е постъпила информация.Айде направете нещо,че времето си върви?!
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 779
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот plameni » Вто Юни 05, 2012 2:07 pm

Моята се е появила преди 2 часа. Виж пак.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1133
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот cordier » Вто Юни 05, 2012 2:55 pm

pAbLo написа:Надявам се след подаден сигнал на 0700,колегите от счетоводството да обърнат внимание на всички коригирани фактури от предния месец!
cordier написа:...Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.
...

Няма проблем, изтрити са сумите. Ако вече сте ги платили, просто внесете намалена сума този месец с надвнесеното - то стои като кредит по акаунта ви. Можете да попитате служител на COOOLBOX какъв е размера, ако не пазите или не помните сумата.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Вто Юни 05, 2012 3:23 pm

Служебните ги нагласихме - имам ЧАСТИЧНО ПЛАТЕНО
Следя си личните акаунти а бележките се пазят чинно :lol: 8-) но пък сумите там не са толкова забележими
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот icevtec » Пет Фев 22, 2013 5:23 pm

Аз уж си се регистрирах както трябва в epay, въведох си номера както се искаше и всичко. Ток и вода си се появяват без грижи, cooolbox-a все ми излиза:
"Не е извлечено задължение
Невалиден абонатен номер.
Моля, проверете информацията, която сте въвели и ако е необходимо се консултирайте с търговеца. (14)"
Къде може да е проблема?!
icevtec
 
Мнения: 8
Регистриран на: Пон Окт 01, 2012 10:51 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот nasopraso » Вто Мар 04, 2014 4:50 pm

Бихте ли написали някакъв гайд как става плащането към Easypay и какво трябва да им предоставя за платя месечната сметка? Никъде във форума или в сайта неможах да открия как става това
nasopraso
 
Мнения: 57
Регистриран на: Вто Фев 25, 2014 12:31 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот costi.kocev » Пет Мар 07, 2014 2:54 pm

Здравейте @nasopraso ,

Плащането в easypay, както и в epay е с клиентски номер ( client ID ), който представлява първата група цифри (6 или повече) от номера на договора с нас. Това е описано най-долу във фактурата, която издаваме на клиентите си всеки месец и им изпращаме по email, както и най-горе в касовите бележки при плащане в брой на каса. Ако не сте ни предоставили email адрес, а желаете да получавате фактурата си всеки месец на него, може да ни се обадите на 0700 45 0 45, за да го попълним в профила Ви, както и да Ви съдействаме, ако е нужна допълнителна информация относно плащането на услугите ни.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
costi.kocev
Модератор
 
Мнения: 167
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 10:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот costi.kocev » Пет Ное 07, 2014 6:31 pm

Здравейте,

Уведомяваме Ви, че считано от 03.11.2014 г. добавяме още един удобен метод за плащане на месечните сметки.

Притежателите на карти, издадени от Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД вече могат да заплащат онлайн и месечните такси за услугите от портфолиото на COOOLBOX. Плащането се извършва след регистрация в системата на Транскарт и става с Вашия клиентски номер – може да го видите изписан във фактурата, издадена от нас или да го изискате на тел. 0700 45 0 45.

Партньорите ни от Транскарт потвърждават, че плащането на битовите сметки (вкл. за Интернет, телевизия и телефон) е без такси.
t | 0700 45 045 m | +359 888 045 045
info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg
Аватар
costi.kocev
Модератор
 
Мнения: 167
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 10:40 am

ПредишнаСледваща

Назад към Продавам

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron