Страница 6 от 8

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пет Май 11, 2012 4:37 pm
от cordier
plameni написа:Изображение

Изображение


Поправено по Вашия сигнал - благодарим!

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пон Май 14, 2012 10:50 am
от pAbLo
MiD написа:А?К'во?Такса закъснение?

ДА!
Платих на 4 абоната таксите и имат начислена такса закъснение!
За пръв път плащам след 12ти но и 13-16 бяха почивни дни...
cordier написа:
Изображение

Поправено по Вашия сигнал - благодарим!



По мой сигнал - НЕ Е!

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пон Май 14, 2012 2:55 pm
от cordier
pAbLo написа:
MiD написа:А?К'во?Такса закъснение?

ДА!
Платих на 4 абоната таксите и имат начислена такса закъснение!
За пръв път плащам след 12ти но и 13-16 бяха почивни дни...
cordier написа:
Изображение

Поправено по Вашия сигнал - благодарим!



По мой сигнал - НЕ Е!


Поправен е текста на мейла - линка е сменен с: http://cooolbox.bg/index.php/cat.85

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пон Май 14, 2012 10:28 pm
от pAbLo
Така по се разбира какво и къде е поправено.
А нещо за таксите - от кога са въведени?

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2012 12:15 pm
от MiD
Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането, при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2012 5:48 pm
от cordier
MiD написа:Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането, при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.

Не бъркайте срок за плащане на издаден финансов документ, т.е. фактура, със срок за заплащане на услуга. По реда на Общите условия месечната абонаментна цена на услугата се заплаща авансово - т.11.4.2 . Отделно обаче всяка фактура си носи свой срок за плащане, който е отбелязан изрично върху нея. Лихвата за закъснение се начислява върху издадената фактура, без значение дали тя съдържа плащане за предходен, настоящ, следващ месец или за миналата година.
Откакто съществува COOOLBOX редовните месечни фактури се издават на 02ро число на месеца и имат отбелязан определен срок за плащане - до 12то число на месеца.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2012 10:57 am
от pAbLo
cordier написа:
MiD написа:Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането, при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.

Не бъркайте срок за плащане на издаден финансов документ, т.е. фактура, със срок за заплащане на услуга. По реда на Общите условия месечната абонаментна цена на услугата се заплаща авансово - т.11.4.2 . Отделно обаче всяка фактура си носи свой срок за плащане, който е отбелязан изрично върху нея. Лихвата за закъснение се начислява върху издадената фактура, без значение дали тя съдържа плащане за предходен, настоящ, следващ месец или за миналата година.
Откакто съществува COOOLBOX редовните месечни фактури се издават на 02ро число на месеца и имат отбелязан определен срок за плащане - до 12то число на месеца.

11.4.2. месечна абонаментна цена, която включва дейностите по поддържане на МРЕЖАТА и се заплаща авансово в срок до 10-то число на месеца, предхождащ месеца на предоставяне на услугите.

Имам следното питане - КЪДЕ В ОБЩИТЕ ВИ УСЛОВИЯ Е ЗАПИСАНА ТАЗИ ТАКСА ЗАКЪСНЕНИЕ,ЛИХВА ЗА ЗАБАВЯНЕ и тн.
Нито една от тези думи не беше открита в същите!
Къде е грешката?

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2012 7:08 pm
от cordier
Вашият въпрос изглежда е принципен и ще Ви отговоря принципно - в Общите Условия на Ай Ти Ди Нетуърк не е описано НИКЪДЕ, защото т.нар. законна лихва за забава е определена СЪС ЗАКОН и по-точно в Закона за задълженията и договорите. Стойността на самата лихва се определя от Министерски съвет. В интернет има достатъчно информация, можете да проверите.

Моля обаче за малко поуспокояване на страстите, заради няколкото едновременно сигнала проверяваме всички възможности, включително и проблема да е при нас.
pAbLo, преди да е разгледан вашия акаунт конкретно дали има грешка по отношение на начисляване на лихви, не мога да твърдя дали има нещо нередно или не във фактурата Ви. Предал съм на фин.отдел да провери акаунта ви, както и другите сигнали от булфорум, за да сме сигурни.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2012 9:30 pm
от pAbLo
НЕ Е САМО ЗА МОЯ АКАУНТ!
Платих на 17.04 - за 4 абоната - сега и 4 те имат лихва.
А след като ББ каза че почиваме от 13 до 16 дали имаше смисисъл да тичам до ваш офис в петък 13ти??

P.S. @corider понеже си по хлъзгав и от риба...
http://www.epi.bg/calc_lihva_zakonna.php
Според този калкулатор аз за 36,90 ВИ дължа 6 стотинки а вие ми взимате 4!
Другия ми абонат за 31,90 ст пак начислявате 4!
Третия за 24,90 му пишете 3!
Четвъртия не ми е под ръка.
Поздрави на колегите от финансовия.
Дано всички фирми в България имат коректни клиенти като вашите!

П.С. 2 -08,55 17.05.2012 - понеже от снощи съм яхнал метлата...
В служебната ми фактура добавката за закъснение е ПРЕМАХНАТА!
В личната ми също - сега ще чакам КИ от счетоводството :lol:

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Чет Май 17, 2012 6:45 pm
от cordier
Здравейте,

Преди всичко искам първо да благодаря на отзовалите се потребители, които на практика спомогнаха да открием и диагностицираме проблема, довел до начислени лихви, без да е налице закъснение от страна на всички вас - коректните клиенти на COOOLBOX.

Ако трябва да сме максимално точни - във финансово-счетоводната система на COOOLBOX винаги е бил заложен инструментът за начисляване на т.нар. законна лихва за забава. На практика обаче тази функция в софтуера трябва да се активира, само при закъснение с плащането повече от месец, въпреки че по Общи Условия, т.11.4.2 плащането трябва да се извърши до 10-то число на месеца. Затова и многото постъпили сигнали ни накараха да мислим, че има нещо нередно и с помощта на тези от вас, които предоставиха информация за акаунтите си, успяхме да локализираме проблема.

Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.

Взети са мерки този софтуерен проблем да не се появява повече и ви молим за извинение за причиненото неприятно впечатление! Ако имате допълнителни въпроси, тел. 0700 45 045 и всички Coool центрове също са на ваше разположение.

С уважение,
Екипът на COOOLBOX