ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот AlBundy » Нед Окт 11, 2009 4:51 pm

A така сега. Ще плюеш тв-то :lol:
no pain, no pain
Аватар
AlBundy
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 3:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот plameni » Пон Окт 12, 2009 1:28 pm

dkadrev написа:Днес сме 11.10. и все още нямам известие от epay за плащане на cooolbox!!! Дано се вместя в срок,че ако ми спрат услугите за неплащане не по моя вина,голяма пушилка ще вдигна! Добре е по-отрано да изпращате информация към epay!!!


За втори пореден месец ми се налага да се обаждам в ePay, защото задължението не се появява както при другите ми периодични сметки.

Мисля, че има проблем, който трябва да разрешите с (или да изискате разрешаването му от) ePay.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот Gyumishev » Вто Окт 13, 2009 10:12 am

plameni написа:
dkadrev написа:Днес сме 11.10. и все още нямам известие от epay за плащане на cooolbox!!! Дано се вместя в срок,че ако ми спрат услугите за неплащане не по моя вина,голяма пушилка ще вдигна! Добре е по-отрано да изпращате информация към epay!!!


За втори пореден месец ми се налага да се обаждам в ePay, защото задължението не се появява както при другите ми периодични сметки.

Мисля, че има проблем, който трябва да разрешите с (или да изискате разрешаването му от) ePay.

И при мен беше така.Миналия месец ми се наложи да се обадя до еРау и сметката ми излезе след 10 минути.Този месец обаче реших да не се обаждам и вчера най-накрая сметката ми излезе.Явно наистина има някакво забавяне.Важното е обаче,че все пак нещата се получават в крайна сметка.
Аватар
Gyumishev
 
Мнения: 96
Регистриран на: Пон Май 18, 2009 12:20 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот hubbabubba » Чет Окт 15, 2009 7:00 pm

Изпращаме инфо към e-pay веднага щом излязат фактурите, т.е. на 2ро число.
По справките ни се вижда, че има плащания от CB клиенти през e-pay още на 3ти.
Което означава, че някой хора виждат каквото трябва, а други не.

Алармирали сме за ситуацията.
Ако пак се случи нещо подобно, support-a на e-pay e най-правилното звено, към което можете да се обърнете.

:* :* :*
just take people and situations as they are
Аватар
hubbabubba
 
Мнения: 302
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 7:32 pm
Местоположение: Sofia

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот plameni » Съб Окт 17, 2009 8:17 am

hubbabubba написа:. . .Ако пак се случи нещо подобно, support-a на e-pay e най-правилното звено, към което можете да се обърнете.

:* :* :*

Не мога да се съглася с това.
Support-a на e-pay e най-правилното звено, когато става въпрос за инцидентни проблеми.
Както вече писах, нямам проблем с навременното появяване на другите ми битови сметки, а само с тази от ITD/Cooolbox.
Ако се случи още веднъж, ще бъде практика, а това означава наличие на проблем между вас и ePay или проблем в ePay по отношение на вашите(нашите) сметки.

За съжаление в България все още има различно отношение, когато клиентът с проблем е физическо лице, малка фирмичка или сериозна голяма компания. Точно затова се обръщаме се към вас, за да изискате вие изчистването на този проблем.
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот dkadrev » Съб Окт 17, 2009 1:08 pm

plameni написа:
hubbabubba написа:. . .Ако пак се случи нещо подобно, support-a на e-pay e най-правилното звено, към което можете да се обърнете.

:* :* :*

Не мога да се съглася с това.
Support-a на e-pay e най-правилното звено, когато става въпрос за инцидентни проблеми.
Както вече писах, нямам проблем с навременното появяване на другите ми битови сметки, а само с тази от ITD/Cooolbox.
Ако се случи още веднъж, ще бъде практика, а това означава наличие на проблем между вас и ePay или проблем в ePay по отношение на вашите(нашите) сметки.

За съжаление в България все още има различно отношение, когато клиентът с проблем е физическо лице, малка фирмичка или сериозна голяма компания. Точно затова се обръщаме се към вас, за да изискате вие изчистването на този проблем.


Точно казано plameni.От това по точно не може да бъде. :y:
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 781
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот hubbabubba » Нед Окт 18, 2009 10:24 pm

Другият месец, след като излязат всички фактури и изпратим инфото към epay, ще пишем тук, за да проверите дали всичко е наред. Моля пишете ни на лични, ако пак не виждате сметките си от нас.
just take people and situations as they are
Аватар
hubbabubba
 
Мнения: 302
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 7:32 pm
Местоположение: Sofia

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот hubbabubba » Вто Ное 03, 2009 7:08 pm

:!: Информацията за новите фактури ще бъде изпратена към e-pay в четвъртък (05.11.2009).
До тогава няма да можете да виждате задълженията си към CooolBox в системата на e-pay.
just take people and situations as they are
Аватар
hubbabubba
 
Мнения: 302
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 7:32 pm
Местоположение: Sofia

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот Airfan » Сря Ное 04, 2009 10:25 am

Тъй като старата сметка си я платих на каса, кога мога да очаквам старата сметка да изчезне от epay.bg, че си виси от тогава.
Аватар
Airfan
 
Мнения: 605
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот plameni » Чет Ное 05, 2009 9:26 am

hubbabubba написа::!: Информацията за новите фактури ще бъде изпратена към e-pay в четвъртък (05.11.2009).
До тогава няма да можете да виждате задълженията си към CooolBox в системата на e-pay.

Информацията за новото задължение вече се появи автоматично в e-Pay. :y:
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Hardware

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron