ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мястото на преместените теми.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот cordier » Пет Май 11, 2012 4:37 pm

plameni написа:Изображение

Изображение


Поправено по Вашия сигнал - благодарим!
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Пон Май 14, 2012 10:50 am

MiD написа:А?К'во?Такса закъснение?

ДА!
Платих на 4 абоната таксите и имат начислена такса закъснение!
За пръв път плащам след 12ти но и 13-16 бяха почивни дни...
cordier написа:
Изображение

Поправено по Вашия сигнал - благодарим!



По мой сигнал - НЕ Е!
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот cordier » Пон Май 14, 2012 2:55 pm

pAbLo написа:
MiD написа:А?К'во?Такса закъснение?

ДА!
Платих на 4 абоната таксите и имат начислена такса закъснение!
За пръв път плащам след 12ти но и 13-16 бяха почивни дни...
cordier написа:
Изображение

Поправено по Вашия сигнал - благодарим!



По мой сигнал - НЕ Е!


Поправен е текста на мейла - линка е сменен с: http://cooolbox.bg/index.php/cat.85
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Пон Май 14, 2012 10:28 pm

Така по се разбира какво и къде е поправено.
А нещо за таксите - от кога са въведени?
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот MiD » Вто Май 15, 2012 12:15 pm

Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането, при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.
Акълът в главата идва бавно и болезнено, много е вероятно въобще да не се появи.Тогава ти остава само болката.....
Аватар
MiD
 
Мнения: 53
Регистриран на: Сря Авг 25, 2010 9:03 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот cordier » Вто Май 15, 2012 5:48 pm

MiD написа:Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането, при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.

Не бъркайте срок за плащане на издаден финансов документ, т.е. фактура, със срок за заплащане на услуга. По реда на Общите условия месечната абонаментна цена на услугата се заплаща авансово - т.11.4.2 . Отделно обаче всяка фактура си носи свой срок за плащане, който е отбелязан изрично върху нея. Лихвата за закъснение се начислява върху издадената фактура, без значение дали тя съдържа плащане за предходен, настоящ, следващ месец или за миналата година.
Откакто съществува COOOLBOX редовните месечни фактури се издават на 02ро число на месеца и имат отбелязан определен срок за плащане - до 12то число на месеца.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Сря Май 16, 2012 10:57 am

cordier написа:
MiD написа:Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането, при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.

Не бъркайте срок за плащане на издаден финансов документ, т.е. фактура, със срок за заплащане на услуга. По реда на Общите условия месечната абонаментна цена на услугата се заплаща авансово - т.11.4.2 . Отделно обаче всяка фактура си носи свой срок за плащане, който е отбелязан изрично върху нея. Лихвата за закъснение се начислява върху издадената фактура, без значение дали тя съдържа плащане за предходен, настоящ, следващ месец или за миналата година.
Откакто съществува COOOLBOX редовните месечни фактури се издават на 02ро число на месеца и имат отбелязан определен срок за плащане - до 12то число на месеца.

11.4.2. месечна абонаментна цена, която включва дейностите по поддържане на МРЕЖАТА и се заплаща авансово в срок до 10-то число на месеца, предхождащ месеца на предоставяне на услугите.

Имам следното питане - КЪДЕ В ОБЩИТЕ ВИ УСЛОВИЯ Е ЗАПИСАНА ТАЗИ ТАКСА ЗАКЪСНЕНИЕ,ЛИХВА ЗА ЗАБАВЯНЕ и тн.
Нито една от тези думи не беше открита в същите!
Къде е грешката?
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот cordier » Сря Май 16, 2012 7:08 pm

Вашият въпрос изглежда е принципен и ще Ви отговоря принципно - в Общите Условия на Ай Ти Ди Нетуърк не е описано НИКЪДЕ, защото т.нар. законна лихва за забава е определена СЪС ЗАКОН и по-точно в Закона за задълженията и договорите. Стойността на самата лихва се определя от Министерски съвет. В интернет има достатъчно информация, можете да проверите.

Моля обаче за малко поуспокояване на страстите, заради няколкото едновременно сигнала проверяваме всички възможности, включително и проблема да е при нас.
pAbLo, преди да е разгледан вашия акаунт конкретно дали има грешка по отношение на начисляване на лихви, не мога да твърдя дали има нещо нередно или не във фактурата Ви. Предал съм на фин.отдел да провери акаунта ви, както и другите сигнали от булфорум, за да сме сигурни.
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот pAbLo » Сря Май 16, 2012 9:30 pm

НЕ Е САМО ЗА МОЯ АКАУНТ!
Платих на 17.04 - за 4 абоната - сега и 4 те имат лихва.
А след като ББ каза че почиваме от 13 до 16 дали имаше смисисъл да тичам до ваш офис в петък 13ти??

P.S. @corider понеже си по хлъзгав и от риба...
http://www.epi.bg/calc_lihva_zakonna.php
Според този калкулатор аз за 36,90 ВИ дължа 6 стотинки а вие ми взимате 4!
Другия ми абонат за 31,90 ст пак начислявате 4!
Третия за 24,90 му пишете 3!
Четвъртия не ми е под ръка.
Поздрави на колегите от финансовия.
Дано всички фирми в България имат коректни клиенти като вашите!

П.С. 2 -08,55 17.05.2012 - понеже от снощи съм яхнал метлата...
В служебната ми фактура добавката за закъснение е ПРЕМАХНАТА!
В личната ми също - сега ще чакам КИ от счетоводството :lol:
Операторът Х не иска да те губи като клиент ,но когато не може да отговори на конкретните потрбности е нормално да потърсиш друг оператор, без излишна сантименталност.

Изображение
pAbLo
 
Мнения: 333
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 9:40 am

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

Мнениеот cordier » Чет Май 17, 2012 6:45 pm

Здравейте,

Преди всичко искам първо да благодаря на отзовалите се потребители, които на практика спомогнаха да открием и диагностицираме проблема, довел до начислени лихви, без да е налице закъснение от страна на всички вас - коректните клиенти на COOOLBOX.

Ако трябва да сме максимално точни - във финансово-счетоводната система на COOOLBOX винаги е бил заложен инструментът за начисляване на т.нар. законна лихва за забава. На практика обаче тази функция в софтуера трябва да се активира, само при закъснение с плащането повече от месец, въпреки че по Общи Условия, т.11.4.2 плащането трябва да се извърши до 10-то число на месеца. Затова и многото постъпили сигнали ни накараха да мислим, че има нещо нередно и с помощта на тези от вас, които предоставиха информация за акаунтите си, успяхме да локализираме проблема.

Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.

Взети са мерки този софтуерен проблем да не се появява повече и ви молим за извинение за причиненото неприятно впечатление! Ако имате допълнителни въпроси, тел. 0700 45 045 и всички Coool центрове също са на ваше разположение.

С уважение,
Екипът на COOOLBOX
cordier
 
Мнения: 306
Регистриран на: Вто Сеп 20, 2011 6:06 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Кошче

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron