Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Форум за проблеми, идеи и предложения свързани с Cooolbox

Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот Pathaway » Съб Апр 04, 2009 2:41 pm

Здравейте. От скоро съм ваш клиент и получих първата си фактура. Проблема е, че ми е начислена сума за разговори в размер на:
Градски разговори: 1.40
Междугратски разговори: 9.92

Къде са тези 300 безплатни минути (на Premium съм), които са включени в пакета?

Звънях в центъра за обслужване на клиенти, където бяха много любезни, но не можаха да ми помогнат. Проверих си разговорите детайлно на http://clients.itdnet.net и е видно, че не съм надхвърлил безплатните си минути - изговорени са 204.

П.С. Извинявам се за неправилното място, където пуснах темата. Моля модераторите да я преместят.
Pathaway
 
Мнения: 13
Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 2:56 pm

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути) - решен

Мнениеот Pathaway » Вто Апр 07, 2009 3:00 pm

Здравейте. В крайна сметка получих отговор на въпроса си:
Понеже съм вързан на 16-ти (след средата на месеца) нямам безплатни минути до изтичането му.

Следва да отправя някой критики, които пропуснах да спомена по телефона:
1) Говорих с три различни човека докато накрая се свързаха с мен с информация по проблема.
Събота ми обещаха, че ще звъннат вчера (понеделник), но никой не се обади.
Днес (вторник) аз позвъних и обясних проблема пак. След 2 минути ми се обадиха за да го обясня за трети път и след това ми се позвъня четвърти човек за да обясни най-накрая за какво става дума.
Прави впечатление, че никой от тримата души не беше запознат с нещо, което е стандартно и се прилага за всеки абонат.

2) Не разбрах къде мога да прочета за това, че първата половина на месеца нямам безплатни минути. Бях оведомен само за безплатния интернет, но не и за платения телефон.

3) Не получих отговор на въпроса си и тук във форума.


Не искам горенаписаното да бъде прието като нападка срещу Вас, защото не е така. Целта е по-скоро да бъдат коригират проблемите от този сорт за в бъдеще.

Сега и малко добри думи. От 16-ти март съм ваш клиент и съм много доволен и от двете услуги (изключвайки проблемите по-горе). Интернетът е изключително стабилен, персоналът беше любезен както при вкючването, така и след това при разговорите по телефона.

Надявам се за в бъдеще качеството на услугата да става все по-добро, а не обратно, за което предполагам всички имаме примери.
Pathaway
 
Мнения: 13
Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 2:56 pm

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот hubbabubba » Вто Апр 07, 2009 4:13 pm

Здравейте, много благодарим за добрите думи и съжаляваме, че не сме реагирали бързо с отговора на вашия въпрос. Всички въпроси по абонамента, плащането на услугите и т.н. са описани подробно в общите условия към договора за ползване на услугата. Честно казано обаче в повечето случаи (ние също не сме изключение) общите условия се подготвят от правните отдели на фирмата, а юристите са хора, които обичат да се изразяват тромаво и сложно и реално никой дори и да прочете какво пише не разбира за какво става въпрос. Дори се шегуваме, че общите условия са за това – никой да ни ги чете ;)

Още веднъж 10х за обратната връзка, вие сте първия човек, който повдигна въпроса. За да не стават такива недоразумения с други хора, занапред ето как стоят нещата съвсем кратичко:

Всеки, който се включи преди 14-то число на месеца, плаща половината от месечния абонамент за текущия месец и таксата за идващия и получава половината от безплатните минути време за разговори.
Всеки, който се включи след 14-то число на месеца, плаща само таксата за идващия месец, но не получава безплатни минути време за разговори за месеца през, който се е включил.

:) :) :)
just take people and situations as they are
Аватар
hubbabubba
 
Мнения: 302
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 7:32 pm
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот dkadrev » Съб Юни 27, 2009 9:36 pm

Бих искал да попитам какъв е начина да разбера колко от изразходваните минути са напълно безплатни(т.е. в мрежата на Cooolbox) и колко са включени в тези 100мин които получавам?На сайта www.itdnet.net се вижда общо и е малко глупаво ако трябва да събирам и и зваждам като първолак и да смятам за да разбера!
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 792
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот AlBundy » Пон Юни 29, 2009 9:29 am

На въпросния сайт като цъкнеш на месеца, влизаш по дни, като цъкнеш съответния ден имаш детайлна разпечатка за всички разговори с точност до секунда и стойността на таксуване. Изключително удобно, точно и ясно. Разговора се отчита веднага след приключване и може веднага да бъде проверен.
no pain, no pain
Аватар
AlBundy
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 3:01 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот dkadrev » Пон Юни 29, 2009 10:41 am

AlBundy написа:На въпросния сайт като цъкнеш на месеца, влизаш по дни, като цъкнеш съответния ден имаш детайлна разпечатка за всички разговори с точност до секунда и стойността на таксуване. Изключително удобно, точно и ясно. Разговора се отчита веднага след приключване и може веднага да бъде проверен.


Е да де и трябва да изчислявам кои са напълно безплатни и кои участват в 100-те мин. които имам.Въпроса е да се разделят напълно безплатните разговори от другите,за да е по-ясно.
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 792
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот sloter » Вто Юни 30, 2009 6:16 pm

Както пише в сайта където гледаш разговорите .. цитирам :

"Забележки:
* Разговорът участва изцяло или частично в пакета включени безплатни минути"


т.е. с прости думи ако в полето "цена без ДДС" има "*" след цифрата значи, че разговора е безплатен и участва в безплатните минути... Частично е ако това е последния разговор от безплатните и някаде по неговото времетраене безплатните минути са свършили и разговора ще бъде частично таксуван... след края на безплатните до края на разговора ще се плати...
Аватар
sloter
 
Мнения: 612
Регистриран на: Пет Ное 28, 2008 7:26 pm

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот dkadrev » Вто Юни 30, 2009 7:14 pm

И за да бъда максимално ясен ще кажа пак надявам се за последно.Като си вляза в акаунта за определения месец пише примерно изразходвани минути 86.От тях не е ясно колко съм използвал за напълно безплатни телефони(например съпорта).От тук трябва да вляза и да си изчислявам ден по ден коко съм звънял на съпорта да речем и всичко това да го извадя от количеството изразходвани минути,та да разбера колко ми остават до 100мин.Не е особено удобно и функционално.Надявам се вече да бъда разбран.
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 792
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот sloter » Сря Юли 01, 2009 12:47 pm

Мдааааа.... по-добре късно.... сега разбрах
Найстина няма такава опция в момента... ще я обсъдим с колегите от отдела за телефонните услуги и ще се опитаме да направим такава справка. Не ти обещавам, че ще стане бързо, но ще бъде полезно да я има прав си !
Аватар
sloter
 
Мнения: 612
Регистриран на: Пет Ное 28, 2008 7:26 pm

Re: Проблем с телефонната услига (за безплатните минути)

Мнениеот dkadrev » Сря Юли 01, 2009 1:46 pm

Благодаря ти sloter,по-важното е,че се разбрахме.А ако стане ще бъде чудесно,нищо че няма да е бързо-не гоним график :D
Аватар
dkadrev
 
Мнения: 792
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 2:13 pm
Местоположение: Пловдив

Следваща

Назад към Общи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта