Класация на съпорта

Форум за проблеми, идеи и предложения свързани с Cooolbox

Класация на съпорта

Мнениеот popopov » Вто Дек 20, 2011 1:00 am

От, повече от година, съм клиент на ITD, и се надявам, да направим класация, за съпортът им. До сега, при обаждане към тях, са ми се обаждали хора, с желание, да ми помогнат, и често дами който твърдят: знаем ви кой сте и какъв сте, (подобно мнение, според мен това е недопустимо) и вместо да се опитат да помогнат за проблема за който съм се обадил, той се „разводнява”.

И по-същество, от представителите на съпорта които се представят, по име винаги Zaki, се опитва да помогне и да направи всичко по-силите си да разреши проблема, и това е моят фаворит, очаквам вашето мнение, нека да накараме ITD, да подобрят комуникацията си с нас, не че, е лоша, но винаги може по-добре.
Нека и „ръководителите” в ITD, да знаят кой, как се отнася с клиентите.
Очаквам Вашето мнение.
Аз сам си избрах тази съдба вечната черна овца....
popopov
 
Мнения: 157
Регистриран на: Вто Окт 11, 2011 4:04 pm

Re: Класация на съпорта

Мнениеот VanCool » Вто Дек 27, 2011 7:51 pm

Една такава тема би имала някаква тежест, ако не пишехме 4-5 човека на кръст в този форум, а бяхме поне 40-50.
Освен това не мисля, че има смисъл от толкова драматизъм и то точно по Съпорта на Кууулбокс.
Стараят се да си гледат задълженията момчетата.Аз забележки към тях лично - нямам.Досега е нямало случай някой от Съпорта да ми държи тон, да иронизира или дори да покаже нотка на обиден.Винаги са били отзивчиви и са реагирали навреме.
Имам само един неприятен случай с тях, и той е когато ме оставиха без нет цяла вечер, а на следващия ден съпругата ми береше срам пред шефа й, понеже отиде на работа неподготвена.Същата вечер и аз говорих със Съпорта и тя ги помоли да дойдат, но така й не пожелаха да ме посетят.Момчето по телефона каза, че е позвънил на колегите си, НО те не са искали да дойдат щото вече било късно и били оставили колите.Вряно е за толкова време имам само една неприятна случка с тях, но реших да не обръщам внимание на това.Нямаше, обаче да бъде такава реакцията ми, ако и самият аз не съм давал поводи за конфронтация с тях.Да се надявам, че повече такъв случай няма да има и са си взели вече поука.

Дано след нова година ни зарадват с нови по-високи скорости и по-ниски цени.
За телевизията нямам наблюдение, но на този етап не бих сменил "Близо".
Нямам проблеми с черни ленти, разпъвания на картината и ала-бала...освен това не плащам и за останалите телевизори.

Като служители бих отличил Администратора на мрежата във Велико Търново - hun, който ми помогна много с рутерчето и cordier, който направи всичко по силите си за проблема със - speedtest.net.
Аватар
VanCool
 
Мнения: 297
Регистриран на: Чет Юли 15, 2010 1:59 pm

Re: Класация на съпорта

Мнениеот popopov » Сря Дек 28, 2011 5:12 pm

VanCool написа:Една такава тема би имала някаква тежест, ако не пишехме 4-5 човека на кръст в този форум, а бяхме поне 40-50.



Като няма тежест темата, просто не пиши в нея.


VanCool написа: Освен това не мисля, че има смисъл от толкова драматизъм и то точно по Съпорта на Кууулбокс.
Стараят се да си гледат задълженията момчетата.Аз забележки към тях лично - нямам.Досега е нямало случай някой от Съпорта да ми държи тон, да иронизира или дори да покаже нотка на обиден.Винаги са били отзивчиви и са реагирали навреме.



E винаги има първи път, а драматизъм няма, преди време, това за мен си беше ежедневие.


VanCool написа:За телевизията нямам наблюдение, но на този етап не бих сменил "Близо".
Нямам проблеми с черни ленти, разпъвания на картината и ала-бала...освен това не плащам и за останалите телевизори.



Твоя работа, аз при тях ще се върна само ако останат, единствен доставчик в градът.
Аз сам си избрах тази съдба вечната черна овца....
popopov
 
Мнения: 157
Регистриран на: Вто Окт 11, 2011 4:04 pm

Re: Класация на съпорта

Мнениеот Airfan » Сря Дек 28, 2011 10:33 pm

Аз лично не моа да вържа с кого от съпорта съм говорил с имена от форума, тъй като никога не ги питам за прякорите им във форума. Интересно ми е вие как сте разбрали с кой си говорите по телефона?
Аватар
Airfan
 
Мнения: 600
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 12:39 am

Re: Класация на съпорта

Мнениеот GH0STFACE » Пет Яну 27, 2012 12:56 am

И аз не знам с кой съм говорил.

До сега съм доволен от хората на които съм попадал.
I gotta red bandana, wrapped arround the chrome .44
Аватар
GH0STFACE
 
Мнения: 358
Регистриран на: Пет Фев 20, 2009 11:34 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Класация на съпорта

Мнениеот PCdoctor » Чет Юли 11, 2013 3:19 pm

За близо година контакти със support - няамам никакви забележки. Много внимателни с хората. Може би това ме спечели да избера ITD за доставчик на Интернет.
Ако недоволен клиент започне да се кара по телефона на support - едва ли ще постигне кой знае какво.
Не случайно имаме следната поговорка - Блага дума железни врати отваря.
От другата страна на слушалката са нормални хора като нас. Нека им помагаме, за да ни помогнат и те при нужда.
:)
:*: :*: :*: :*: :*:
Аватар
PCdoctor
 
Мнения: 18
Регистриран на: Пон Юни 24, 2013 5:11 am

Re: Класация на съпорта

Мнениеот svenxxx » Пет Юли 19, 2013 11:44 pm

Аз досега не съм имал проблеми, за да се обаждам на съпорта, ама касиерката в офиса е много любезно момиче. :oops: :)
svenxxx
 
Мнения: 41
Регистриран на: Вто Фев 07, 2012 2:59 pm


Назад към Общи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron