Страница 8 от 8

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Сря Апр 01, 2015 5:20 pm
от costi.kocev
Здравейте,

Радваме се да съобщим, че от скоро е отстранено едно неудобство, което изпитваха нашите абонати, избрали да платят задълженията си чрез Easy Pay/ ePay. Вече е факт разделението на сумите по фактури и потребителят по желание може да покрие задължението само по едната от тях. При активиране на спряна услуга поради неплащане, трябва първо да се погаси по-старото задължение.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пон Яну 25, 2016 9:30 pm
от pardjola
Здравейте. Чудя се защо при платена месечна такса за януари 2016г. (каса ул. Богомил 59, Пловдив, клиент № 6850, касиер Иванка Тянева, код cutJLaEscCBPHkOW, дата на плащане 29.12.2015.; 11:11:45ч.) при справка (тук https://my.cooolbox.bg/my_invoices.php ) се оказва, че фактурата ми с номер 0320379257 от дата 02.01.2016. все още очаква плащане...

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Яну 26, 2016 11:36 am
от Joy
Здравейте, @pardjola,

Направихме проверка по случая.
Плащането, което сте направили на 29.12.2015 г., се е отразило към фактура 0320372616 от 2.12.2016 г. и то се отнася за месец януари.

Фактура 0320379257 от 2.01.2016 г. действително все още очаква плащане, като тя се отнася за месец февруари.

Имайте предвид, че нашите услуги са предплатени и в текущия месец плащате абонаментната си такса за следващия и телефонните разговори, ако имате такива за миналия месец.

Оставаме на разположение за въпроси и съдействие.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пон Фев 15, 2016 12:08 pm
от madooeiei
както и в epay е с клиентски номер
จีคลับผ่านเว็บ

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Яну 17, 2017 11:19 am
от Tsunami
Искам да направя предплащане за 6 месеца, за да се възползвам от 10-те процента отстъпка, това само в офис ли може да се случи?

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Вто Яну 17, 2017 3:29 pm
от Tony_
Здравейте, @Tsunami,

Не е необходимо плащането да се направи в наш coool център. Можете да се обадите на националния телефон 0700 45 045, за да заявите предплата. Ние ще я отразим в системата ни, след което можете да заплатите където е най-удобно за вас.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Пет Яну 20, 2017 11:42 am
от Tsunami
Благодаря, всичко е точно. Обадих се и 1 час по-късно фактурите бяха издадени.

Re: ITD Network оптимизира системата си за разплащане

МнениеПубликувано на: Сря Май 17, 2017 6:31 pm
от vladovan
Не е необходимо плащането да се направи в наш coool център. Можете да се обадите на националния телефон 0700 45 045, за да заявите предплата. Ние ще я отразим в системата ни, след което можете да заплатите където е най-удобно за вас.


Благодаря за предоставената възожност! Възползвах се вече - по-точно направих заявка и очаквам продължението. Поздравления!
Все пак не би било зле това да може да става без телефонно обаждане, а направо през My coolbox ;) .