Предложения към отговорните лица за търговската и техническа

Форум за проблеми, идеи и предложения свързани с Cooolbox

Предложения към отговорните лица за търговската и техническа

Мнениеот cooolfan2 » Пон Юли 08, 2019 9:50 am

Предложения към отговорните лица (директори, мениджъри или както там се именуват) за търговската и техническа политика на Кулбокс

Здравейте, като Ваш дългогодишен клиент искам да изкажа благодарността си на всички служители за прекрасната услуга която предоставяхте. До тук с похвалите. От около 5 години търговската Ви политика се промени драстично. Не мога да си добавя ТВ, ако не сменя абонаментния план (аз съм на интернет + телефон), а не само с добавяне на 5лв към абонамента, както би трябвало да бъде според тогавашните цени на пакетите. Същото важи и за добавяне на втори или трети сеттопбокс към услугата, която беше 30лв (Интернет, телефон, ТВ). Не мога да използвам SIP телефон защото не предоставяте настройките, както за фирмите. Самите Вие не използвате аналогови телефони (касата Ви е със SIP телефон на Линксис), но принуждавате потребителите да ги ползват и твърдите, че услугата е иновативна и качествена. Започнахте да заприличвате на БТК от преди 20 години, когато за да ти включат т.нар. цифров телефон (тонално набиране), трябваше да закупиш от тях лицензиран апарат. Това е все едно мобилните оператори да кажат - ще ползвате само апарати на Изотсервиз (Lenovo, ZTE ....) :-) . Както се вижда от теста на скоростта (http://forum.cooolbox.bg/viewtopic.php?f=13&t=1146&sid=edb7a5370028ea9fa8b64f1246d2550a#p14412) новите Ви устройства пак не могат да покрият или даже да се доближат до предлаганата (или само рекламирана) скорост. Само за сравнение ще кача тест на скоростта през WiFI и ПОН мрежата на ваш конкурент (по време на теста шейпъра от страна на доставчика беше изключен, ползваното оборудване е Микротик и Циско АП). [img]
SpeedTest.jpg
[/img]

Та предложенията са ми:
- бъдете по-гъвкави в предоставянето на услугите, и ценово, и технологично - разрешете и на домашни абонати, които вече са инвестирали в оборудване или смятат да инвестират да не ползват вашите CPE-та, а да получат SFP (та даже и да си го закупят) или медия конвертор и да ползват техни рутери и АП-та. За ТВ сеттопбокса ще Ви е малко по-трудно, но поне пуснете уебприложение, за гледане директно на телевизор или по-качествен бокс.
- относно програмата за лоялност ме изгубихте. През годините съм агитирал доста познати, които Ви станаха клиенти, но при тази цена и условия НИКОГА повече няма да поканя някой да ви стане клиент. Помислете за лоялните Ви клиенти - например ъпгрейд на скоростта при ценовите условия на които са (без да ги принуждавате да ползват новите CPE-та, така няма да има нужда от повишаване на цената), ако не са били спирани поради неплащане през последните 5, 6 ...20 години. Вие преценете.
- предоставяне на SIP настройки на тези, които могат и искат да го ползват (един Гигасет е напълно приемливо решение за домашен абонат и качеството на разговора е в пъти по-добро от който и да е аналогов телефон)
- няма да коментирам липсата на предоставяне на статично реално IP или предишната безумна цена, която бяхте сложили само, за да откажете потребителите от тази възможност

Пожелавам Ви приятно лято и дано по-скоро се вслушате в предложенията на Вашите верни клиенти и фенове, за да не ги загубите.
Прикачени файлове
SpeedTest.jpg
SpeedTest.jpg (63.71 KiB) Прегледано 535 пъти
cooolfan2
 
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Юли 04, 2019 2:23 pm

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот Joy » Пон Юли 08, 2019 5:11 pm

Здравейте, cooolfan2,

Благодарим Ви за споделените впечатления и обратна връзка!

За да можем да Ви съдействаме максимално, ще е улеснение ако ни предоставите клиентски номер или трите имена на титуляра, по този начин ще можем да направим най-правилна справка и да върнем най-релевантен отговор.

Клиентите ни със стари планове за домашни услуги имат възможността да добавят допълнителен STB, възможно е Вашият план изобщо да не включва телевизия и поради тази причина при запитване, да сте получил този отговор.

На този етап, все още не предоставяме телефония по SIP на абонатите на домашни услуги, тъй като за повечето ни клиенти това би било затруднение за закупуването на подходящо оборудване и настройки. Cooolbox не продава клиентско оборудване и не се ангажираме с препоръка на такова или на конкретен търговски обект за закупуването му.
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 386
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот plameni » Вто Юли 09, 2019 8:25 am

Joy написа:Здравейте, cooolfan2,

... все още не предоставяме телефония по SIP на абонатите на домашни услуги, тъй като за повечето ни клиенти това би било затруднение за закупуването на подходящо оборудване и настройки...


Прочетохте ли какво всъщност предлага cooolfan2?

cooolfan2 написа:- предоставяне на SIP настройки на тези, които могат и искат да го ползват...


С развитието, разпространението и лекотата, с която се използват технологиите, десетгодишният ви отказ да предоставяте SIP-настройки на домашни абонати, отдавна прехвърли фазата на консервативност в управлението и се превърна в магарешки инатлък и дебилизъм.
Същото важи и за статичния IP-адрес.
Същото важи и за използването на собствени STB, поддържащи Stalker/Ministra.
Същото важи и за собствено крайно устройство с оптичен вход (или SFP порт).

В търсенето на възможности за повече приходи, помислете за възможността да "отворите" малко повече услугите.
И не подценявайте клиентите си!
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1189
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот cooolfan2 » Вто Юли 09, 2019 10:05 am

Здравейте Joy,

Благодаря за "дипломатическия" отговор, в който почти нищо не се казва.

Колко ще струва ъпгрейда и дали изобщо ще го направите от досегашната услуга при запазване на всички останали параметри на услугата (статичен IP, допълнителен номер и всички останали благинки, които предлагахте в началото)(интернет+телефон 24.99лв) или (интернет+телефон+ТВ 29.99лв) до Гигабит+ТВ+телефон? Тъй като съм с най-старите CPE + медиаконвертор, бих искал ъпгрейда да е само със смяна на медиаконвертора, ако вие нямате гигабитен медиаконвертор аз ще си закупя (не от вас) съответния или направо SFP. Помислете и за клиентите, които са с по-новото CPE с вграден медиаконвертор, без да ги задължавате да ползват прехваления от вас потребителски рутер Icotera i6850.

По отношение на WEB приложение за ТВ защо просто не признаете, че изобщо не работите по него, понеже финансово и/или технически не е изгодно за ползваната от вас платформа Stalker и съответно клиентите да не се надяват на нещо такова или на по-качествен бокс?

В кръга на шегата, може да задължите клиентите да ползват ТВ с кинескоп (препоръчително е, но не е задължително да е черно-бял или лампов), за да се насладят на аналоговата телевизия, така както ги задължавате да са с аналогов телефон.
cooolfan2
 
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Юли 04, 2019 2:23 pm

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот Lucky Luciano » Вто Юли 09, 2019 10:16 pm

Сега ще ви отговорят нещо от сорта на:"БХ, важното е да се забавляваме!" :D Т'ва е купонджийска фирма, нищо не знаете вие с Пламен... :rofl:
Lucky Luciano
 
Мнения: 37
Регистриран на: Нед Сеп 12, 2010 12:20 am

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот Joy » Чет Юли 11, 2019 10:20 am

Здравейте,

Всичко това, за което пишете се предлага с бизнес услугата cooolOffice Gbit, с нея телефонията се предоставя единствено и само по SIP, предоставеният IP адрес е фиксиран по DHCP, а за когото е необходимо, може да заяви допълнителна мрежа от статични IP адреси. Оборудването, с което предоставяме услугата е SFP модул и медия конвертор.

Разбира се, че не подценяваме клиентите си, дори напротив, оценяваме това, че те са взискателни и напредничави, това ни мотивира да не спираме да търсим начини за развитието на предлаганите услуги.

Относно услугите предназначени за домашни потребители, при тях се стремим максимално да улесним клиента, като сведем до минимум необходимостта сам да прави допълнителни настройки.

Не сме изоставили идеята за WEB приложение за ТВ, но както сами предполагате, това е свързано с големи финансови и технически ресурси. Решението, което търсим, трябва да е цялостно, т.е сигурна и надеждна платформа, която да пасва напълно на нашите виждания и изисквания.

cooolFan2, все пак, ако прецените, че искате да коментираме конкретно Вашите услуги и възможността да бъдат оптимизирани, моля да ни предоставите (на лично съобщение) клиентски номер или трите имена на титуляра.
Аватар
Joy
Модератор
 
Мнения: 386
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 4:12 pm

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот Lucky Luciano » Чет Юли 11, 2019 1:22 pm

'Де го чукаш, 'де се пука... Пореден пример как четат като Дявола Евангелието...
Lucky Luciano
 
Мнения: 37
Регистриран на: Нед Сеп 12, 2010 12:20 am

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот plameni » Чет Юли 11, 2019 3:49 pm

Банани в ушите

Joy написа:...
Относно услугите предназначени за домашни потребители, при тях се стремим максимално да улесним клиента, като сведем до минимум необходимостта сам да прави допълнителни настройки.


Никой не ви говори за необходимост, а за възможност при поискване
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1189
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот Lucky Luciano » Чет Юли 11, 2019 9:56 pm

Говори се още и защо трябва да се плаща за излишна скорост, при положение, че не на всеки е необходима.
Оставяме настрана, почти насилственото преминаване на тройна услуга, на абонатите, които имаха и още имат домашен телефон, без нужда от ТВ...
Lucky Luciano
 
Мнения: 37
Регистриран на: Нед Сеп 12, 2010 12:20 am

Re: Предложения към отговорните лица за търговската и технич

Мнениеот plameni » Пет Юли 12, 2019 9:53 am

Lucky Luciano написа:...нищо не знаете вие с Пламен... :rofl:


Съгласен. Има още неща, които не ги знам и не ги разбирам...
Как така, хем се мъчат "максимално да улесним клиента, като сведем до минимум необходимостта сам да прави допълнителни настройки", а пък вече ще се ползва рутер с 30 стр. ръководство?!?
Противоречие, вътрешна борба и антагонизъм някакъв виждам тук :punch:
Ooops! Did my sarcasm hurts your feelings?

За всяко явление може да се намери логично, просто и напълно погрешно обяснение...
Аватар
plameni
 
Мнения: 1189
Регистриран на: Вто Яну 27, 2009 11:04 pm

Следваща

Назад към Общи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron